תחתוני ספיגה למבוגרים: מה ההבדל בין תחתון ספיגה לחיתול?

תחתוני ספיגה למבוגרים

כל אדם שלישי בגיל המבוגר סובל מבעית חוסר שליטה על הסוגרים שיכולה להתבטא בבריחת שתן בכל מיני רמות. במידה והנכם מתמודדים עם בעיית בריחת שתן בינונית או קלה תוכלו להשתמש בנוחות בתחתוני ספיגה שיכולים לפתור את הבעיה בנוחות מירבית ומבלי שאף אחד ידע עליהם. במאמר הבא נבין את ההבדל בין תחתון סופג לחיתול.

file
תחתוני ספיגה למבוגרים: מה ההבדל בין תחתון ספיגה לחיתול? 2

אחד היתרונות הכי גדולים של תחתוני ספיגה הוא שבעזרת מוצר איכותי נוכל להיות רגועים בכל מצב של חוסר שליטה על הסוגרים ולהימנע בקלות ממצבים לא נעימים.

לפני שתקנו תחתוני ספיגה למבוגרים חשוב לוודא כמה סעיפי איכות:

  • דיסקרטיות – חשוב מאוד שהתחתונים יעזרו לך לנהל אורח חיים רגיל ולכן חשוב מאוד שאף אחד לא ישים לב ואתה תשתמש במוצר בצורה נוחה ורגילה גם באופן יומיומי. אצלנו כל הסוגים של תחתונים סופגים עוזרים לך לנהל את האורח החיים הרגיל שלך מבלי שאף אחד בכלל שיבחין בכך. התחתונים לא נראים מבעד לבגדים ונראות ממש כמו תחתונים רגילים.
  • מניעת ריחות לא נעימים – אחת היתרונות של תחתונים סופגים באיכות טובה הוא שהמוצר לא רק ישמור על הנוזלים ויהפוך אותם לג’ל אלא גם יבטל את הריחות הלא נעימים.
  • נוחות – בקניית תחתונים סופגים חשוב לשים דגש על הנוחות שלהם כדי שתוכלו להרגיש בנוח גם בנסיעות וגם בכל סוג של פעילות.

מהו חיתול?

חיתולים למבוגרים נחשבים למוצרים שרק קשישים משתמשים בהם. עם זאת, סטריאוטיפ זה שגוי. כל אחד יכול ללבוש אותם בכל גיל בהתאם למצב הבריאותי שלו

החיתולים מכילים רפידות סופגות בין יריעות בד לא ארוגות, שנועדו לתת צורה נוחה ולמנוע דליפה. חיתול סופג מכיל:

  • רמות ספיגה – חיתול יכול לספוג לחות עד פי 300 ממשקלו. יחד עם SAP, ניתן למצוא בליבה כמויות אחרות של סיבים במתינות זהירה.החיתול כולו עשוי מחומרים סופגים.
  • שכבות פני השטח – חיתול למבוגרים מכיל חומרי ג’ללינג סופגים (AGM) העשויים מפולימרים המונעים גירוי בעור על ידי משיכת לחות הרחק מהעור.
  • יריעות בד לא ארוגות – מחזיקים את כרית הספיגה במרכז החיתול ומסתובבים סביב המותניים. הם עשויים מצפופים מפלסטיק כמו ניילון ופוליאסטר.

תחתונים סופגים למבוגרים – פתרון גם לנסיעות ארוכות

אחד השימושים של תחתונים סופגים למבוגרים הם בנסיעות ארוכות בהן נוצר קושי בשליטה על הסוגרים ו/או מצב של בריחת שתן ולכן זהו פיתרון מצוין ומאוד נוח.

רמות ספיגה שונות של תחתוני ספיגה

אחד היתרונות של תחתונים סופגים הוא האפשרות לבחור את רמת הספיגה שהכי מתאימה לך. האפשרות לבחירת רמת הספיגה המקסימלית מעניקה לך את הבטחון המלא להרגיש בנוח בכל מצב. מעבר לרמות הספיגה ניתן לבחור את הגודל של המוצר כך שיתאים לך בדיוק. כמו בחיתולים למבוגרים, גם בתחתוני ספיגה קיים ג׳ל מיוחד שסופח אילו את הנוזלים ומנוע דליפת שתן.

בחירת חיתול או פד לבריחת שתן לפי הצרכים האישיים שלכם

יש לבחור חיתולים למבוגרים או פדים למבוגרים בהתאם לצרכים האישיים שלהם ולפי הניידות. כמובן גם לפי סוג וחומרת בריחת שתן שאתם סובלים ממנה. ככל בעיות בריאותיות חיצוניות אחרות הבחירה של שימוש במוצר כזה או אחר עבור בריחת שתן חיתול או פד הוא אינדיבידואלית ואישית לכל אחד לפי המבנה שלו ולפי העדפות אישיות.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן