קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה.

דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD

קופסת כדורים חכמה

מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל אחד הצריך לקחת תרופות באופן קבוע כמו גם בני משפחה ומטפלים ביקרים להם הנוטלים כדורים באופן קבוע (בעיקר קשישים וסיעודיים). מינון חסר או מינון יתר הוא בעיה רווחת כמעט אצל כל מטופל, על אחת כמה וכמה אצל מטופלים סיעודיים קשישים שתלויים באנשי מקצוע ו/או קרובי משפחה על מנת ליטול את התרופות שלהם. חייבים קופסה אירגונית מודרנית ואיכותית לתרופות לשימוש נוח לאורך זמן. היום יש פתרון – Carroself.

בעולם המערבי יש עשרות אלפי תרופות המאפשרות מהלך חיים תקין ואיכות חיים לאנשים הסובלים ממחלות שונות. נטילת תרופות באופן סדיר יכולה להבטיח איזון של מחלות ובעיות בריאותיות כרוניות כמו סכרת, לחץ דם, פרפורי לב, טיפול במחלות כרוניות נוספות ומניעה של הידרדרות במצב הקיים. הבעיה עם תרופות מרשם שצריך ליטול באופן קבוע, היא עניין הסדר והמשמעת בנטילתן באופן רציף. בפועל, כמחצית מהחולים אינם נוטלים את התרופות שרושמים להם. וכך, בעיה רפואית שיכולה להיות בשליטה באמצעות נטילת תרופה, הופכת לבעיה רפואית גדולה יותר, רק בשל העובדה שהתרופות לא נלקחות בזמן וברציפות.

האתגר של נטילת תרופות באופן רציף וסדיר הוא אתגר גדול יותר אצל מטופלים סיעודיים, שם ישנה לעיתים תחלופה של מטפלים או מצב שבו המטופל עצמו לא מסוגל לסדר לעצמו את התרופות לנטילה מראש. אנו מציעים פתרון נוח מודרני וכולל לנושא. CARROSELF – פטנט ישראלי חדש המאפשר את הפתרון המושלם לנטילת תרופות ו/או ויטמינים בצורה, מסודרת ושיטתית לתקופה ארוכה של עד חודש מראש. CARROSELF מאפשר ניהול חכם לנטילת וויטמינים או תרופות בצורה מסודרת. מבנה הדיספנסר מונע התפזרות של כדורים ומונע בלבול בנטילתם ומקל על הכנסת הכדורים לאירגונית. הדיספנסר מאפשר לייעד תא ייחודי לכל מועד/זמן נטילת תרופה או וויטמינים. כך למשל ניתן לשים בתא אחד את כל התרופות שיש לקחת בשעות הבוקר ביום מסוים ובתא אחר לשים את כל התרופות שיש ליטול בשעות הצהריים בסידור על פי ימים.

הערכה של CARROSELF נמכרת עם מדבקות ייעודיות על מנת לסמן את מועד הנטילה המדויק של הכדורים. באמצעות סיבוב פשוט של החוגה למעלה, ניתן לבחור את מועד הנטילה ולהנגיש אך ורק את התרופות המיועדות ליום וזמן הנטילה הספציפי. הקופסה בצורתה והשימוש בה מסייע למשתמש ליבדוק וליזכור עם לקח את התרופות או לא.הקופסה מגיעה עם מדבקות שניתן בעזרתם להתאים את זמני הלקיחה על פי צרכי המשתמש לפעם ביום, פעמים ביום, ושלוש ארבע פעמים ביום, כמו גם מדבקות שלי שלך כאשר יש יותר ממכשיר אחד בבית.

בנוסף, הערכה של CARROSELF משלבת פרט לקופסה לאירגון ולקיחת כדורים – הדיספנסר החכם, גם קופסא קטנה To GO שהכדורים יהיו תמיד אתך כאשר יוצאים מהבית, לחלוקת כדורים יומית, בשילוב של חוצה כדורים. עוד בערכה ניתן למצוא קופסה עם ארבע מחסניות נוספות ייעודיות למילוי מראש, כך שתהיה מנת תרופות נוספת על מנת להזין את קופסת תרופות החכמה – דיספנסר הכדורים החכם בנוחות.

הממציא הישראלי של CARROSELF – מאורי ישראלי המציא את המכשיר על מנת לשפר את הטיפול בהוריו הקשישים. לדבריו – לא ישנתי בלילה כמו שצריך בגלל חששות ממינון יתר, מינון חסר, לכלוך באחסון הכדורים, נפילה והתפזרות של הכדורים ובושה שההורים שלי חשו בגלל שלא הצליחו ליטול בקביעות תרופות שהיו צריכים ליטול. הורי גם התביישו לבקש עזרה. ההתנסות האישית הייתה חיובית מאוד, המוצר פתר לנו בבית את הבעיה הזו של בלבול וחוסר סדר בנטילת תרופות וסייע לאחר מכן למטפל הסיעודי שטיפל בהוריי, טיפול בבטיחות.

אי נטילת תרופות באופן סדיר – אתגר בריאות עולמי

הבעיה של אי נטילת תרופות באופן סדיר היא אחת הבעיות הרפואיות הגדולות ביותר בעולם המערבי. אירגון הבריאות העולמי כותב שזוהי מגפה שקטה שאנשים לא מדברים. אבל גורמת למחלות, אישפוזים בבתי חולים ועלויות גבוהות בכסף ובזמן לחולה ומשפחתו, כמו גם ירידה בתוחלת החיים ואיכות החיים. עוד על פי מחקר של ארגון הבריאות העולמי, מעל 50% מהמטופלים שאמורים ליטול בקביעות תרופות במרשם אינם נוטלים אותן באופן סדיר בשל סיבות שהעיקריות בהם חוסר סדר, חוסר נוחות בקופסאות הקיימות ושכיחה, ההתמדה בנטילת תרופות מרשם, עשוי להועיל לבריאות האוכלוסייה ומדינות, שיפור איכות החיים ותוחלת החיים, יותר מכל טיפול אחר שמערכת הבריאות בעולם יכולה להציע.

על פי פרסומי מחקרים בארה”ב בלבד, מתים מידי שנה כ-125 אלף חולים טרם זמנם בשל אי נטילת תרופות בזמן. כשני שליש מהאמריקאים שמקבלים תרופות מרשם לא נוטלים אותן בזמן או ברציפות הנכונה. התופעה הזו בארה”ב בלבד, מעמיסה עלויות של מיליארדים רבים בשנה, אותם חולים שאינם נוטלים תרופות בצורה מסודר וקבועה, מגיעים לרופאים, בתי חולים ונדרשים לקבלת טיפולי חירום שונים. מצב זה מעמיס הוצאה עצומה על המשק ומערכת הבריאות כמו גם על החולה ומשפחתו. קיימות מספר סיבות שונות לאי נטילת תרופות באופן סדיר, עולה כי הבעיות המרכזיות שדיווחו עליהם: בעיית אירגון התרופות, ונוחות השימוש ושכיחה אשר הקופסאות הקימות אינן מסייעות.

ב- CARROSELF מסבירים כי המוצר מאפשר כבר היום לתת פתרון מידי של אירגון וסידור התרופות בצורה נוחה ולאורך זמן, בלקיחת התרופות בצורה ברורה והגיינית וסיוע בזיכרון ללקיחת התרופה. עם פיתוח המוצרים מספר מאורי הסתבר שגם אני ואשתי צרכים ולוקחים תרופות באופן קבוע כמו גם חלק מילדי לוקחים ויטמינים ואחד מהנכדים גם הוא זקוק לכדור כל יום. והלקח כול אחד צריך.

הסדר שהקופסה – הדיספנסר החכם מייצר, עוזר לכל אחד ולכול מגזר הזקוק ללקיחת תרופות/כדורים בזמן ובצורה נוחה ובטיחותית. למשל: מגזר מילדים הנוטלים תרופות להפרעת קשב, אנשים הלוקחים תוספי מזון. וכמובן מטופלים שלוקחים תרופות מרשם קבועות. כמו תרופות למניעת יתר לחץ דם או סוכרת, למטופלים מורכבים סיעודיים, תרופות לנשים בעת הריון ומחלות כרוניות שונות, היתרון הנוסף הוא השימוש הנוח והיכולת לראות בקלות מה ואיך המטופל נטל בבדיקה פשוטה. CARROSELF – כי הבריאות יכולה להיות בידיים שלך. הפתרונות שלנו שאנו מייצרים עושה סדר חשוב, אשר עזור מאוד בטיפול רציף בבעיית הצורך לקיחת כדורים באופן קבוע ומתמשך, בצורה נוחה ואיכותית, ומסייעת לשמור על הבריאות ולשפר את איכות החיים.

				
					*כל האמור לעיל נאמר ללא כל התייחסות מעמיקה ובחינת נסיבות מקרה ספציפי ועובדותיו ואינו מהווה ולא יהווה בעתיד ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה ולא יהווה כל המלצה לנקיטת הליכים כאלה או אחרים או להימנעות מהם. כל המסתמך על האמור בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול עליו בלבד.
				
			

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן