חיתולים למבוגרים: כל מה שצריך לדעת ומעבר

חיתולים למבוגרים

שימוש בחיתולים למבוגרים הינה תופעה מאוד נפוצה, וישנם הרבה מאוד מבוגרים שמשתמשים בלפחות אחד ממוצרי הספיגה למבוגרים כמו חיתולים למבוגרים או תחתוני ספיגה. לפי הנתונים שנבדקו בארץ כמעט אחד ל3 מתמודד עם מצבים של בריחת שתן ולכן מומלץ לבדוק את השימוש בכל אחד מהמוצרים המיוחדים כמו תחתוני ספיגה, חיתולים, פדים ועוד

file
חיתולים למבוגרים: כל מה שצריך לדעת ומעבר 3

ישנם סוגים רבים של חיתולים למבוגרים – בעוד חלקם עשויים דומים חיתולים רגילים לילדים, אחרים עשויים להיות יותר כמו תחתונים. לעתים קרובות, המונח ‘תקצירים’ משמש להתייחס חיתולים אלה על מנת לשמור על כבוד המטופל או האדם שהוא להשתמש בהם.

השימושים העיקריים בחיתולים למבוגרים:

בריחת שתן אצל מבוגרים

אם אדם סובל מבריחת שתן חמורה, אז הוא / היא עשויים להתבקש ללבוש חיתול למבוגרים כדי זאת למנוע יצירת בלגן במיוחד כאשר לא בבית.

ניידות של מבוגרים

מבוגרים שאינם יכולים להסתובב הרבה וצריכים ללכת לשירותים בתדירות גבוהה או שהם שוהים על מיטותיהם בלבד, ייתכן שיצטרכו ללבוש את החיתולים סופגים או מוצרי ספיגה.

שלשול מוגזם אצל מבוגרים

חיתולים למבוגרים מוכיחים שהם מאוד שימושים עבור מבוגרים שסובלים מיציאה מוגזמת או שלשול. אנשים מבוגרים אלה עשויים להיות על מנוחה במיטה וייתכן שיהיה צורך להשתמש בחיתול למבוגרים בשל תדירות מהירה של תנועות במעיים.

מוצרי הספיגה למבוגרים – החיים נמשכים כרגיל!

בין אם אתם מתמודדים עם מקרה קל של בריחת שתן ואתם צריכים רק פדים מסוימים ובין אם אתם מתמודדים עם מקרה קצת יותר מורכב ואתם זקוקים לשימוש של חיתולים למבוגרים עליכם לזכור כי הבעיה שכיחה מאוד ואפשר לטפל בה בצורה קלה בה החיים נמשכים כרגיל בלי שהסביבה החיצונית תשים לב לזה, ובלי להיקלע לסיטואציות לא נעימות.

מוצרי הספיגה למבוגרים – למה זה חשוב ?

תופעה של בריחת שתן אצל מבוגרים היא תופעה מוכרת ולכן ישנם פתרונות פשוטים רבים שמתאימים למבוגרים המקנים להם את היכולת לנהל אורח חיים רגיל לגמרי בלי להרגיש שהם משתמשים במוצרי ספיגה מגבילים ובלי שינוי מהסביבה.

חיתולים למבוגרים

הסבר על ירידה בשליטה בשלפוחית השתן:

התופעה של חוסר שליטה בסוגרים היא תופעה נפוצה בכל העולם והיא יכולה להתחיל גם אצל נשים בגיל מוקדם, החל מגיל 30-40 כאשר קיימת התרופפות בשרירים של האגן ( דבר שבדרך כלל קורה לאחר מספר לידות). מדובר על בריחת שתן קלה עד בינונית והיא משתנה בין מקרה למקרה. בריחת שתן בינונית עד גבוהה לרוב מתחילה אצל גברים ונשים מעל גיל 60 וגם תופעה זו נגרמת בעיקר בגלל התרופפות של השרירים שמגיעה באופן טבעי עם הגיל. בגלל חוסר היכולת של השריר להחזיק את השתן יכולה להתרחש בריחה בינונית ברמות שונות. חשוב לדעת שלרוב מדובר על אוכלוסייה מבוגרת מעל גיל 60 לפחות אבל אפשר לראות גם מקרים רבים אצל צעירים יותר בגלל תפקוד לא טוב של הכליות ואיברים שונים.

חיתולים למבוגרים לגברים

ישנם מספר גדול של מוצרי ספיגה למבוגרים שמתאימים בדיוק לגברים ויכולים לסייע להם בהתמודדות עם בעיות של דליפת שתן קטנה וגם עם בעיות קצת יותר חמורות. אפשר למצוא את כל סוגי החיתולים למבוגרים שיתאימו בדיוק לגוף הגברי ויכנסו מתחת למכנס בצורה הטובה ביותר כך שלא יבחינו בהם כלפי חוץ.

חיתולים למבוגרים לנשים

בקרב נשים מקרה קל של בריחת שתן יכול להגיע כבר בגיל צעיר, בעיקר אחרי מספר הריונות. הסיבה לכך היא ששרירי האגן מתחילים להשתחרר אחרי מספר לידות וישנם מקרים רבים בהן נשים מתחילות שימוש של מוצרי הספיגה למבוגרים כמו פדים ואפשרויות דומות כבר בגילאי 30-40.

עלויות חיתולים למבוגרים

כמו בכל דבר בחיים חשוב לשאוף לקבל את המחיר הטוב ביותר אך בתחום זה במיוחד אסור להתפשר על איכות מצויינת של המוצרים. לכן אצלנו בדנאל שיווק והפצה אתם יכולים לקבל את המחירים הכי טובים לצד האיכות הגבוהה ביותר שיש בתחום החיתולים למבוגרים כדי שניצור דרך משותפת יחד, נוחה לכם ולנו.

דנאל שיווק והפצה – איכות וגם שירות

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן