טיפול בלייזר לבריחת שתן: ניצחון מהיר וממוקד

טיפול בלייזר

טיפול בלייזר הוא פריצת דרך המסייע להתמודד עם תופעה של בריחת שתן, הטיפול בלייזר הוא טיפול ממוקד, ייעודי ואינו פולשני ואינו כירורגי המסייע מאד עם תופעה של בריחת שתן במאמץ ולתסמונת הרפיה נרתיקית.

טיפול בלייזר לבריחת שתן: ניצחון מהיר וממוקד
טיפול בלייזר לבריחת שתן: ניצחון מהיר וממוקד 2

מהם הגורמים לבריחת שתן?

הגורמים לתופעת בריחת שתן ברוב המקרים מתרחשים בשל התרופפות שרירי האגן והיחלשות הסוגרים של שלפוחית השתן בקרב נשים וגם גברים.

הגורמים לתופעת בריחת שתן בקרב מבוגרים:

  • חוסר שליטה על הסוגרים – חוסר אפשרות לשלוט על רצפת האגן והשופכה יחד.
  • לחץ תוך בטני – הלחץ הבטני נוצר בעקבות שיעול, צחוק, עיטוש, פעילות גופנית.
  • גורמים בריאותיים ופיזיולוגיים משתנים: לאחר לידה וגינלית, בעקבות השמנת יתר, עישון כבד ובעיות נשימה אצל גברים ונשים.
  • חסימת מוצא השלפוחית – זאת עקב התמלאות יתר של השלפוחית נוצר מצב של בריחת שתן במאמץ.
  • הידלדלות וצניחת רקמות הרירית המחזקת את שלפוחית השתן
  • צניחה של אברי האגן – בעקבות העלייה בלחץ התוך בטני
  • ניתוחים, מחלות ובעיות נוירולוגיות : מחלות כגון פרקינסון, טרשת נפוצה, אלצהיימר ובעיות עצביות מקומיות בשלפוחית השתן.

טיפול חדשני בתופעת בריחת שתן על ידי לייזר

טיפול בתופעת בריחת שתן בלייזר הוא שיטה מהפכנית חדשנית שפותרת את מכלול הבעיות של בריחת שתן אצל נשים וגברים. בימנו, בריחת שתן היא הפרעה מוכרת ושכיחה מאד ברחבי העולם אך ידועה כגורמת נזק פיזי ופסיכולוגי לאדם הסובל ממנה מכיוון שהיא מהווה פגיעה באורח החיים באופן משמעותי.

האדם הסובל מתופעת בריחת שתן סובל מחוסר נוחות, חוסר בטחון עצמי, חוסר שליטה ושילוב של שימוש יומיומי במגוון רחב של מוצרי ספיגה למבוגרים, פדים לבריחת שתן, חיתולים למבוגרים ופגיעה בתפקוד שלו עד כדי מניעה מוחלטת של יציאה מהבית. בעבר, בעיות בריחת השתן נפתרו רק בניתוחים כירורגים עם הרדמה כללית.

שליוו בתהליכי החלמה ממושכים, בעיות שונות בריפוי ותנאים מכאיבים לאחר מכן. לטיפול החדשני בלייזר יתרונות רבים הכוללים ריפוי מהיר, ללא סיכונים שליליים וללא נזק לרקמה הסובבת, ובאותה עת להפחית את הנטל על האורגניזם.

טיפול בלייזר הוא פריצת דרך המסייע להתמודד עם תופעה של בריחת שתן, ככל שאנו מזדקנים אנו מאבדים קולגן כולל בנרתיק, הגורמים לאיבוד כוח וגמישות של סיבי הקולגן בעקבות הריון ולידה, השמנת יתר, ניתוח כריתת רחם, גיל המעבר, עישון וניתוחים שונים במהלך החיים. טיפול בלייזר משקם את הרקמות הפגועות ללא כריתה או השבתה וגם ללא צורך בהרדמה מקומית.

תופעת בריחת שתן במתח

כאמור תופעת בריחת שתן היא תופעה נפוצה וידועה בקרב נשים המתרחשת בזמן שיעול, צחוק, עיטוש או מאמץ גופני כמו ריצה או עליה במדרגות. דליפת השתן נגרמת כתוצאה של היחלשות מנגנון סגירת השופכה שהיא תוצאה של ירידה בטונוס השרירי באזור רצפת האגן.

הגורמים העיקרים התורמים לבריחת שתן הם הריון נרתיקי, השמה והזדקנות. עד היום טיפול בבריחת שתן טופל באופן לא פולשני באמצעות אימונים בשרירים, המכונים תרגילי קיגל, אשר יעילים רק בשוליים מכיוון שהם נשענים על תאימות יומיומית של דליפת שתן ה מטופל גם באופן פולשני עם שתל כירורגי המכונה קלע השופכה.

הליך זה דורש אשפוז, זמן החלמה ועלול לגרום לסיבוכים חמורים. תוכלו למצוא מידע נוסף אודות בריחת שתן באתר דנ-אל אונליין.

הליך הטיפול בלייזר לתופעת בריחת שתן

הטיפול בלייזר אינו פולשני עם יעילות גבוהה, באמצעות ראש לייזר קרן הלייזר מופנית דרך דופן הנרתיק לאתרי השופכה ושלפוחית ​​השתן. קרן הלייזר עוזרת לעורר היווצרות רקמת קולגן חדשה שמסביב, לייצב את תמיכת שלפוחית ​​השתן, אשר מונעת דליפת שתן ספונטנית.

ההליך עצמו נמשך כחצי שעה ופעילויות שלאחר מכן בין אם זה ללכת לעבודה או למפגש חברתי, אין מוגבלות. השיפור ניכר כבר לאחר הטיפול הראשון! הדופק בעל הביצועים הגבוהים והיציבים של לייזר ה CO2 מאפשר אספקת האנרגיה המותאמת על מנת להבטיח טיפול איכותי, יעיל ובטוח במיוחד.

כיום, טיפול בלייזר נחשב לאחד הטיפולים היעילים ביותר ברפואה האסתטית והגינקולוגית ללא צורך בהתערבות כירורגית, עם השפעה של התחדשות סיבי הקולגן והאלסטיקה באזור הנרתיק.התוצאה הסופית היא הפחתה והידוק של רירית הנרתיק ורקמות והחזרת תפקוד היבשת הרגיל. ניתן לשלב את ההליך עם טיפולים אסתטיים או גינקולוגיים אחרים.

יתרונות של טיפול בלייזר לתופעת בריחת שתן

  • טיפול בלייזר ממוקד לתופעת בריחת שתן הטיפול מהיר ויעיל ולוקח כ-15 דקות.
  • הטיפול בלייזר הוא ללא חתך וללא כאבים כמעט למטופל
  • ללא חיתוך פיזי , אינו כרוך בדימום או תפרים מקומיים
  • הטיפול לא דורש שימוש בחומרי הרדמה או בתרופות כמו אנטיביוטיקה
  • הטיפול בלייזר זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים בקרב המטופלים ושביעות רצון המטופלים מהטיפול לאורך זמן רב.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן