רשימת בתי אבות: איך בוחרים בית אבות ומה חשוב לבדוק לפני?

רשימת בתי אבות

בית אבות לקשישים מספק מגוון רחב של שירותי בריאות וטיפול אישי לגיל השלישי. קבלו את רשימת בתי אבות מפורטת + מדריך איך בוחרים בית אבות מלא. שירותים אלה כוללים בדרך כלל טיפול סיעודי, השגחה על קשישים 24/7 שעות ביממה, הגשת שלוש ארוחות ביום וסיוע בפעילויות יומיומיות שגרתית. ניתן לקבל בבית אבות גם מגוון שירותי שיקום, כגון טיפול גופני, תעסוקתי וסיוע בדיבור.

חברות סיעוד לקשישים
רשימת בתי אבות: איך בוחרים בית אבות ומה חשוב לבדוק לפני? 2

יש אנשים שנשארים בבית אבות זמן קצר כדי להשתקם לאחר שהיו בבית החולים. אחרי שהם מתאוששים הם חוזרים לביתם עם זאת, מרבית דיירי בית האבות גרים שם לצמיתות מכיוון שיש להם מצבים פיזיים או נפשיים מתמשכים הדורשים טיפול ופיקוח צמוד של צוות רפואי מיומן.

אם אתם צריכים ללכת לבית אבות לאחר שהות בבית חולים, צוות בית החולים יכול לסייע לכם למצוא טיפול שיספק את סוג הטיפול המתאים לכם ביותר ובנוסף, אל תשכחו לבקש ממשרד הרופא משפחה שלכם גם המלצות אישיות ממטופלים שלו וגם אישית ממנו.

בדקו את בית האבות

רשימה מפורטת של צרכים אישיים – ערכו רשימה של הצרכים שלכם ומה הכי חשוב לכם בבית האבות – טיפול סיעודי, חיתולים למבוגרים, החלפת מוצרי ספיגה למבוגרים, ארוחות כשרות, טיפולי פיזיותרפיה מקצועי , זיקה דתית או יחידות טיפול מיוחדות לחולי דמנציה ? האם אתה רוצה מקום קרוב למשפחה וחברים כדי שיוכלו לבקר אתכם בקלות?

התייעצו עם הקרובים לכם ביותר – שוחחו בפתיחות עם חברים ומשפחה. שוחח עם חברים, קרובי משפחה, עובדים סוציאליים כדי לגלות אילו מקומות הם מציעים. בררו עם ספקי שירותי הבריאות אילו בתי אבות הם מרגישים מספקים טיפול טוב.

בדקו מספר בתי אבות מומלצים – התקשרו לבתי אבות שונים. צור קשר עם כל מקום ברשימה שלך. שאלו שאלות לגבי כמה אנשים גרים שם ומה זה עולה. גלה אודות רשימות המתנה.

סיור פיזי בבית אבות – תכננו פגישות אישיות עם המנהל ומנהל הסיעוד.

בדקו אם קיימת גישה לנכים, האם המתגוררים בבית האבות נראים מטופלים היטב, בדקו את האינטראקציה והכימיה בין הצוות למתגוררים במקום.

שאלו שאלות במהלך הביקור שלכם

אלו תפחד לשאול שאלות על בית האבות – בקשו מהצוות הרפואי להסביר לכם על ריחות חזקים כלשהם. ריחות רעים עשויים להצביע על בעיה; ריחות טובים מדי עשויים להסתיר בעיה. אולי תרצה לגלות כמה זמן עבדו המנהל וראשי מחלקות הסיעוד, בדקו את איכות מזון והשירותים החברתיים בבית האבות. אם אנשי מפתח בצוות משתנים לעתים קרובות, זה יכול להיות שמשהו לא בסדר וההתנהלות במקום.

בקר שוב בבית האבות ובדקו את הפרטים הקטנים – ערכו ביקור שני בהפתעה מבלי להתקשר מראש. נסו עוד יום בשבוע או השעה ביום כדי לפגוש שוב אנשי צוות אחרים ובדקו פעילויות שונות ואישיות כמו החלפת חיתולים למבוגרים בלי חשש. עצרו ליד הארוחות ובדקו מה הן כוללות. האם חדר האוכל נקי ומסודר? האם האוכל נראה מפתה?

ערכו חוזה מפורט עם בית האבות – קרא בעיון רב את החוזה שלכם. לאחר בחירת בית אבות,. שאלו את כל השאלות לגבי כל מה שאתם לא מבינים גם הכוכביות הקטנות. בקשו מבן משפחה או מחבר טוב לקרוא על החוזה לפני שתחתמו עליו באופן סופי, זכרו שזה הולך להיות הבית שלכם מרגע החתימה ובבית שלכם אתם צריכים להרגיש הכי בטוח והכי טוב.

דוח בקרה תקופתי של משרד הבריאות – מכיוון שמדובר באוכלוסיה רגישה ומבוגרת, מרכזים לשירותי רפואה מחייבים כל מדינה לבדוק כל בית אבות שמקבל כסף מהממשלה. בתי אבות לקשישים שלא עוברים בדיקה יסודית אינם מאושרים לטיפול . בקשו לראות את דוח הבדיקה הנוכחי וההסמכה של כל בית אבות שאתם שוקלים להתגורר בו.

רשימת בתי אבות

הכנו עבורכם רשימה של בתי אבות שנותנים את השירותים שדיברנו עליהם.

1) לבדוק את תנאי החוזה בקפדנות יתרה – מומלץ לחתום בנוכחות עורך דין.

2) לעשות סקר שוק מול המתחרים – לקבל הצעה לפחות מ3 בתי אבות.

3) קראו ביקורות על בית האבות ברשת ובדקו האם ישנם מקרים חריגים שקרו שם.

להלן הרשימה של בתי אבות מומלצים:

שם: בית אבות מוריה אתר: https://www.moryagroup.co.il/moryanahariya/ טלפון: 072-394-4490 כמה מילים על הבית אבות:הבית ממוקם בלב העיר נהריה והוא כולל מבנים דו קומתיים, כרי דשא ושטחים מרווחים לנוחות הדיירים ומשפחותיהם.

שם: בית אבות בית אחווה אתר: https://betachva.co.il/ טלפון:04-984-8127 כמה מילים על הבית אבות: בית אחווה הוא הבית הסיעודי בקיבוץ יגור, מוכר על ידי משרד הבריאות ופועל על פי הסטנדרטים של משרד הבריאות.

שם: משען כרמל חיפה – דיור מוגן אתר: https://www.mishan.co.il/משען-הכרמל-2 טלפון: 04-664-5760 כמה מילים על הבית אבות: משען כרמל הוא בית דיור מוגן בחיפה המהווה בית חם, איכותי, חדיש, אלגנטי ורב-ניסיון, הפועל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

שם: נוף החורש אתר: https://compair.biz/DetailedInfo/Result?id=378 טלפון:050-313-0009 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות לעצמאיים ותשושים נוף החורש ממוקם ברחוב שקט בסמוך למרכז קריית טבעון, בסביבה ירוקה ומוקפת בגינה.

שם: בית פנינה אתר: https://www.beitpnina.co.il/ טלפון: 04-842-3001 כמה מילים על הבית אבות: בית פנינה הוא בית אבות לעצמאים ותשושים, ששם לעצמו מטרה להעניק לדיירים איכות חיים גבוהה, רמת טיפול ללא פשרות, והנאה מחיי היומיום לכל אחד ואחד מהם.

שם: עדן נהריה אתר: https://www.edna.co.il/ טלפון: 072-394-5925 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות ובי”ח סיעודי “עדן” נוקטים באמצעי זהירות ומיגון מהראשונים במעלה. נהלים מיוחדים לתקופת הקורונה שחלים גם על הצוות וגם על הדיירים.

שם: בית האבות עירוני רמת גן אתר: http://beitavot.co.il/ טלפון: 03-6758300 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות רמת גן הינו שמורת טבע אמיתית במרכז העיר רמת-גן – מיקום מושלם בלב ר”ג , בתוך גן “המלך דוד”, קרוב לכל מקום.

שם: בית האבות שוכן בקיבוץ שריד אתר: https://sarid.org.il/ טלפון: 050-8594143 כמה מילים על הבית אבות: בית האבות בית הבריאות שוכן בקיבוץ שריד, בצדו הצפוני של עמק יזרעאל. הבית ממוקם במרחבים הפתוחים של הקיבוץ, מבנה קרקע מוקף ירוק, ללא תיחום וגדרות.

שם: בית אבות נוה שלו אתר: https://www.ruachtova.org.il/organizations/5392 טלפון: 03-9323339 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות נוה שלו הוקם בשנת 1982 בלב שכונה שקטה, מוקף ירק. סמוך לקניונים, למרכז מסחרי, למתנ”ס ולבריכה השכונתית.

שם: נאות השרון אתר: https://neothasharon.co.il/ טלפון: 03-9088373

שם: בית אבות מוריה אתר: https://www.moryagroup.co.il/moryanahariya/ טלפון:072-394-4490 כמה מילים על הבית אבות: הבית ממוקם בלב העיר נהריה והוא כולל מבנים דו קומתיים, כרי דשא ושטחים מרווחים לנוחות הדיירים ומשפחותיהם.

שם: בית אבות בית אחווה אתר: https://betachva.co.il/ טלפון: 04-984-8127 כמה מילים על הבית אבות: בית אחווה הוא הבית הסיעודי בקיבוץ יגור, מוכר על ידי משרד הבריאות ופועל על פי הסטנדרטים של משרד הבריאות.

שם: משען כרמל חיפה – דיור מוגן אתר: https://www.mishan.co.il/ טלפון: 04-664-5760 כמה מילים על הבית אבות: משען כרמל הוא בית דיור מוגן בחיפה המהווה בית חם, איכותי, חדיש, אלגנטי ורב-ניסיון, הפועל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

שם: נוף החורש אתר: https://compair.biz/DetailedInfo/Result?id=378 טלפון: 050-313-0009 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות לעצמאיים ותשושים נוף החורש ממוקם ברחוב שקט בסמוך למרכז קריית טבעון, בסביבה ירוקה ומוקפת בגינה.

שם: מעון הרופא אתר: https://maon-harofe.co.il/ טלפון: 04-8228132 כמה מילים על הבית אבות: בליבה של שכונת נווה שאנן שבחיפה, מול מרכזי הספורט השכונתיים ובמיקום מרכזי ונגיש שוכן בית אבות מעון הרופא

שם: אלמוגים דיור מוגן אתר: https://www.almogimhome.co.il/ טלפון: 8156* כמה מילים על הבית אבות: דיור מוגן באזור חיפה והקריות אנו מציעים לכם סביבה שקטה ממש

שם: בית הורים בן יהודה אתר: https://www.benyehuda100.co.il / טלפון: 04-838-3088 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות בן יהודה בקרית אתא, נמצא במיקום המרכזי ביותר, ובו 3 מחלקות: מחלקות שמיועדות לדיירים עצמאיים, מחלקות סיעודיים ומחלקות לתשושים.

שם: בית אבות בית אברהם אתר: ba-sfaradi.co.il טלפון:073-250-4200 כמה מילים על הבית אבות: בית אבות בית אברהם הספרדי הינו בית אבות מקצועי ואיכותי בחיפה. הבית הוקם ע”י עמותת העדה היהודית הספרדית שנוסדה בשנת 1882 במטרה לעזור לבני הקהילה.

אין לראות באמור בכתבה הזו של הכותב הנ”ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או להשכרה כלשהם או המלצה להשתמשת בשירותי החברות המוצגות בכתבה. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה שימוש בו עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.
 
רוצים להופיע בכתבה?  מופיעים כבר בכתבה? 
צרו איתנו קשר על מנת לערוך פרטים בכתבה או להצטרף. 

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן