רשימת גניקולוגים: איך בוחרים גניקולוג מומחה?

רשימת גניקולוגים מומלצים

החל מגיל ההתבגרות של כל נערה עליה להתחיל לבקר אצל גניקולוג וזאת על מנת לעקוב אחר השינויים החלים בגופה החל מקבלת וסת ראשונה, קיום יחסי מין ועוד בדיקות שגרתיות.

לפעמים המילה גניקולוג היא מילה מפחידה ונראית כמו משימה ענקית אך עם זאת בריאותך קודמת לכל ועליך למצוא את אחד הגניקולוגים המתאימים לך ביותר.

גניקולוגים
רשימת גניקולוגים: איך בוחרים גניקולוג מומחה? 2

איך עלייך לבחור גניקולוג?

ראשית התייעצי עם הקרובות לך ביותר אמא שלך, אחיות, חברות טובות וגם עם רופא המשפחה.הכירי את תפקידו של הגניקולוג באינטרנט ובדקי איזה רופאי נשים מקבלים באזור מגורייך.התקשר למזכירות של הרופא על מנת לתאם תור עם הגניקולוג המתאים לך ביותר לפי סוג מומחיות, ניסיון וגם אזור קבלת קהל. ישנם מומחים ספציפים לבעיות נפוצות כמו בריחת שתן אצל נשים , לכן חשוב לבחור מראש גניקולוג מומחה ומכיר את הטיפול שאת צריכה.

בדקי את הניסיון והרזומה המקצועי של רופא נשים

כשאת נמצאת בזמן הריון או בבעיה גינקולוגית ספציפית אחרת, הניסיון חשוב והמומחיות של הרופא נשים חשוב מאוד. רצוי שיהיה לרופא הנשים שלך ניסיון רב יותר במצב או בהליך הרפואי שלך כולל עזרים מקצועיים כמו למשל: תחתונים לבריחת שתן, גלולות, אמצעי מניעה, תכשירי סיכוך, חיתולים למבוגרים ומכשור חדשני , כך סביר שהתוצאות שלך יהיו טובות יותר.

בנוסף, חלק רב מגניקולוגים מתמחים במיילדות והריון ויש המתמקדים אך ורק בגינקולוגיה. אחרים מתמחים בטיפול בסוגי סרטן גניקולוגי . חקרי ושאלי כמה מטופלות שהיו במצב הספציפי שלך וטופלו אצל רופא או רופאת הנשים שלך. אם את יודעת שאת זקוקה להליך ספציפי, שאלי כמה ניסיון יש לרופא ואל תחששו לשאול ולברר לגבי שיעורי הסיכונים הצפויים – סיבוכים שהרופא נתקל בהם וכן את הסיכון שלך לסיבוכים.

בחרי את המגדר של רופא\ת הנשים שלך

חשוב לך להרגיש בנוח עם המין של הרופא או הרופאת נשים שלך מכיוון שתצטרכי בעתיד הקרוב לדון בגלוי לב במידע רפואי אישי. לכן אם מגדר חשוב לך ואם אתה עלולה להרגיש שלא בנוח או במצב מביך מול הרופא שלך בגלל שהוא גבר או אישה. יחד עם זאת, בגלל חששות בריאותיים שעלולים להיות חמורים, אל תמנע מעצמך את הטיפול המקצועי הטוב ביותר בגלל מינו של הרופא.

מרפאת רופא הנשים שלך

מרפאת הגניקולוג שלך היא המרפאה שעלייך להרגיש בה הכי בנוח. מסיבה זו, בדקי גם את איכות הטיפול במרפאה ואת סוגי המכשירים הקיימים בה. איכות המרפאה והמכשירים המתקדמים בה חשובה לך מכיוון שאם היא מרפאה מתקדמת צפויים פחות סיבוכים ושיעורי הישרדות טובים יותר במגוון מקרים. בנוסף, כמובן שקלי את מיקום המרפאה זכרי כי נסיעות תכופות הלוך ושוב לגניקולוג לבדיקות מעקב ובדיקות הריון עשויות להיות בעתיד ולכן יש לבחור מיקום נוח וזמין.

כימיה ותקשורת פתוחה עם הגניקולוג שלך

-בחרי גניקולוג או גניקולוגית איתם נוח לך לדבר בפתיחות, לשאול שאלות ושהם סבלניים ותומכים בכל סוגי המידע שאת צריכה. כשאת פוגשת לראשונה את הגניקולוג שלך שאלי שאלות ושים לב כיצד הוא או היא מגיבים. האם הוא או היא סבלניים מספיק לכל שאלותיך ועונים עליהן בדרכים שתוכל להבין? בחרי רופא נשים שנוח לך איתו שהוא מבין אותך ומכבד את כל השאלות שלך מבלי לתת לך הרגשה לא נוחה.

קראי ביקורות של מטופלות באינטרנט

קריאה מה יש למטופלות אחרות לומר על רופא נשים שלך יכולה לספק תובנה לגבי האופן שבו הרופא שלך עוסק בתחום שלו, כמו גם כיצד פועל הטיפול הרפואי שלו. ביקורות המטופלים משקפות בדרך כלל את הניסיון של המטופלות עם קביעת פגישות, זמני המתנה, סביבת משרד וידידות משרדית. ניתן ללמוד עד כמה המטופלות סומכות על הרופא נשים, כמה זמן הוא מבלה עם מטופליו וכמה סבלני הוא שהוא עונה על שאלות.

רשימת גניקולוגים מומלצים

הכנו עבורכן רשימה של גניקולגים להלן הרשימה:

שם: ד”ר יעל גונן אתר:http://www.tipul-poriyot.info/ טלפון: 04-8346070 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר יעל גונן מומחית לרפואת נשים, מיילדות, פריון וגיל המעבר. מנהלת היחידה לליקויי פריון במרכז רפואי לין של שירותי בריאות כללית בחיפה. בוגרת בית ספר לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב, וסיימה את ההתמחות במיילדות וגינקולוגיה בבית חולים כרמל בחיפה.

שם: ד”ר ישי דוד אתר: https://www.drishai.com/ טלפון: 052-9709364 כמה מילים על הגניקולוג: תמיד חלמתם להיות הורים, אתם מנסים ומנסים, אך ללא הצלחה. אתם לא לבד.ד”ר דוד ישי הוא רופא נשים מומחה לבירור בעיות פוריות וטיפול בכל דרגת חומרה.

שם: פרופסור יעקב בורנשטיין אתר: https://mdjacob.co.il/ טלפון:04-9001790 כמה מילים על הגניקולוג:פרופסור יעקב בורנשטיין, מנהל מחלקת נשים ויולדות בבית החולים נהריה, רופא נשים מומחה ובעל ניסיון של מעל 25 שנה.

שם: ד”ר אייל אשר טלפון:052-297-9030 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר אייל אשר הוא רופא נשים ומיילד אשר ברשותו ידע עשיר וניסיון רב בטיפול במגוון רחב של בעיות גינקולוגיות, כולל: בעיות פוריות, ליווי בהיריון ולידה, הפסקת היריון, מחלות מין, המלצות על אמצע מניעה, בעיות בגיל המעבר ועוד.

שם: ד”ר ישראל שפירא אתר: https://www.doctors.co.il/clinic/3508350/ טלפון: 04-838-9022 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר שפירא הוא מחלוצי האולטרה-סאונד בארץ ובעולם ומהראשונים שהחלו לבצע בדיקות מי שפיר כשהחדרת המחט מונחית ע”י אולטרסאונד. עד אז, הניקורים בוצעו באופן עיוור. מכשירי אולטרה-סאונד היו בבתי חולים ספורים ורופאים מיומנים במקצוע היו עוד פחות.

שם: ד”ר פאני בר לוי אתר: https://www.drbarlevy.co.il/ טלפון: 077-230-7121 כמה מילים על הגניקולוג: ד״ר פאני בר לוי הינה גניקולוגית בכירה ומוערכת ומחלוצות הטיפולי אסתטיקה וגינאלית בארץ ובעולם. ד״ר בר לוי החלה את דרכה הרפואית בשנת 1986 כמצטיינת דיקן

שם: ד”ר לאון פריש טלפון: 04-6338311 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר ליאון פריש, רופא נשים בכיר בחטיבת הנשים והיולדות בבית החולים הלל יפה בחדרה, עוסק בתחום האולטרסאונד המיילדותי והגניקולוגי (Prenatal Ultrasound) יותר מ- 30 שנה. שם: ד”ר רחל שילר טלפון:04-9851111 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר שילר רחל, רופאת נשים, מומחית לגניקולוגיה, מיילדות ומחלות נשים. בנוסף, מכון אולטרסאונד לסקירת מערכות עובר.

שם: ד”ר דביר גור טלפון: 03-9400055 כמה מילים על הגניקולוג: לימודי רפואה בטכניון בחיפה, סיום הלימודים בשנת 1999 . התמחות בהצטיינות בבי”ח וולפסון, רופא בכיר למשך שנתיים ביחידת הריון בסיכון גבוה וולפסון ומרפאת סוכרת הריון, לישנסקי ראשל”צ .

שם: ווליוביץ ד”ר יששכר טלפון: 050-6263580 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר יששכר ווליוביץ הינו מומחה למיילדות וגניקולוגיה, ליקויי פוריות והפריה חוץ גופית. לד”ר ווליוביץ ניסיון של למעלה מ- 30 שנה

שם: פרופ’ ירון רבינוביץ טלפון: 03-5302195 כמה מילים על הגניקולוג: פרופ’ ירון רבינוביץ מ”מ מנהל המרכז לנשים ויולדות ע”ש יוסף בוכמן ורופא ביחידת הפריון, הפרית מבחנה בבית החולים שיבא. בוגר בית-הספר לרפואה, וינה, אוסטריה.

שם: פרופסור מרדכי דוליצקי טלפון: 077-9974588 כמה מילים על הגניקולוג: פרופ’ מרדכי דוליצקי מומחה במיילדות וגניקולוגיה, מנהל מחלקות היולדות ואחראי על מרפאת משכב הלידה באגף נשים ויולדות במרכז הרפואי ע”ש שיבא, תל השומר. שם: ד”ר רויבורט משה טלפון:03-7687200 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר משה רויבורט. יילוד וגינקולוגיה, תת מומחיות: טיפולי פריון והפריה חוץ גופית שם: ד”ר אבישלום שרון טלפון: 04-8216999 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר אבישלום שרון מומחה לרפואת נשים ומיילדות, מנהל מחלקת נשים במרכז הרפואי לגליל. בוגר הפקולטה לרפואה של “הטכניון- מכון טכנולוגי לישראל”, בחיפה.

שם: ד”ר אבישלום שרון טלפון: 048246787 כמה מילים על הגניקולוג: ד”ר נתן לויט הינו מומחה לרפואת נשים ומיילדות, בעל התמחות מיוחדת בתחום הפוריות ובאולטרה סאונד. ד”ר לויט הינו בוגר בית הספר לרפואה הדסה בירושלים של האוניברסיטה העברית

אין לראות באמור בכתבה הזו של הכותב הנ”ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או להשכרה כלשהם או המלצה להשתמשת בשירותי החברות המוצגות בכתבה. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה שימוש בו עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.
 
רוצים להופיע בכתבה?  מופיעים כבר בכתבה? 
צרו איתנו קשר על מנת לערוך פרטים בכתבה או להצטרף. 

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן