רשימת חברות סיעוד לקשישים: למי פונים שצריך טיפול סיעודי להורים?

חברות סיעוד

כיום יש מגוון חברות סיעוד המציעות לקשישים מגוון שירותים שיכולים לסייע להם להזדקן בכבוד, לשמור על עצמאותם ולהישאר בבית לזמן רב. אתר דנ-אל אונליין ריכז הכל ביחד ומציג את רשימת חברות סיעוד לקשישים המפורטת ביותר. ובנוסף איך בוחרים חברת סיעוד ומה חשוב לפני שמתקדמים עם אחת?

חברות סיעוד לקשישים
רשימת חברות סיעוד לקשישים: למי פונים שצריך טיפול סיעודי להורים? 2

טבעי לרצות להישאר בבית כשאתה מתבגר. המוכר יכול להיות מנחם כשאנחנו מתמודדים עם הפסדים שבאים עם ההזדקנות, והבית שלך ככל הנראה מלא זכרונות טובים והשכונה שלך עם השכנים והאנשים המוכרים.

עם זאת, לקחת צעד אחורה כדי להסתכל על התמונה הגדולה יכול לעזור לך להחליט אם להישאר בבית לטווח הרחוק באמת הצעד הנכון עבורך. לעתים קרובות מדי החלטות לעזוב את הבית מתקבלות בפתאומיות לאחר אובדן פתאומי או משבר בריאותי, מה שהופך את ההתאמות כואבות וקשות יותר.

מהם שירותי סיעוד ביתי לקשישים?

גם אם קשה לנו לקבל זאת רובנו נזדקק לסיוע טיפולי כלשהו החל מגיל 65. יתכן ותוכלו להתמודד עם הכל בעצמכם, לחלק את חובותיך עם בן / בת הזוג שלכם או להסתמך על בני המשפחה לקבלת עזרה קלה בסביבות בית. אבל ככל שתתבגרו והנסיבות החיים שלכם ישתנו יהיה קשה לכם לטפל בעצמכם תהיה משימה קשה יותר ויותר. אך עדיין אם הרעיון לעבור לבית אבות או מוסד סיעודי אינו מושך, שירותי טיפול ביתיים של חברות סיעוד עשויים לסייע בהחזקת ביתכם למשך זמן רב יותר.

סוגי הטיפול הביתי של חברות סיעוד:

אחזקת משק בית – ניהול משק בית מתנהל בצורה חלקה דורש עבודה רבה. אם אתה מתקשה לעמוד בקצב, אתה יכול לבדוק שירותי כביסה, קניות, גינון, משק בית ושירות מקצועי. אם אתה מתקשה לשמור על חשבונות ופגישות, ניהול פיננסי ובריאות עשוי גם להועיל.

ליווי בניוד והובלה בשגרה – תחבורה היא נושא מרכזי עבור מבוגרים. אולי אתה כבר מתקשה לנהוג או לא אוהב לנהוג בלילה. גישה לרכבות, ואוטובוסים, מוניות נסיעה מופחתות ושירותי תחבורה בכירים יכולים לעזור בהארכת עצמאותך ובשמירה על הרשת החברתית שלך.

תנועה ושינויים בתוך הבית – אם הניידות שלך הופכת מוגבלת, שינויים ביתיים יכולים לעשות דרך ארוכה לקראת שמירת המגורים הקיימים שלך נוחים ונגישים. שינויים יכולים לכלול דברים כמו מוטות אחיזה במקלחת, רמפות כדי למנוע או למזער את השימוש במדרגות, או אפילו להתקין חדר אמבטיה חדש בקומת הקרקע.

טיפול אישי של חברות סיעוד בבית – עזרה בפעילויות החיים השגרתית יומיומיות, כגון הלבשה, רחצה או הכנת ארוחות, נקראת טיפול אישי או משמורן החלפת מוצרי ספיגה למבוגרים. עוזרי בריאות הבית יכולים לספק שירותי טיפול אישי שנעים בין מספר שעות ביום ועד לטיפול חי מסביב לשעון. הם עשויים גם לספק סיוע מוגבל בדברים כמו נטילת לחץ דם או הצעת תזכורות לתרופות.

סיוע אישי במצבי בריאות – שירותי בריאות מסוימים יכולים להינתן בבית על ידי אנשי מקצוע מיומנים, כגון מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים או אחיות בריאות ביתיות שיכולות לסייע בהחלפת חיתולים למבוגרים. פנה לביטוח או לשירותי הבריאות שלך כדי לראות איזה סוג של כיסוי זמין, אם כי ייתכן שתצטרך לכסות עלויות מסוימות מהכיס. טיפול בבית חולים יכול להינתן גם בבית.

תוכניות יומית – תוכניות יום או מעונות יום למבוגרים יכולות לעזור לכם להעסיק אתכם בפעילויות וחיברות במהלך היום, תוך מתן הפסקה למטפלים שלכם. חלק מתוכניות הצהרונים הן בעיקר חברתיות, בעוד שאחרות מספקות שירותי בריאות מוגבלים או מתמחות בהפרעות כמו אלצהיימר בשלב מוקדם.

מיקום ונגישות – איפה ממוקם הבית שלך? האם אתה נמצא באזור כפרי או בפרברי שדורש נהיגה רבה? אם אתה נמצא באזור עם יותר תחבורה ציבורית, האם זה בטוח ונגיש בקלות? כמה זמן לוקח לך להגיע לשירותים כמו קניות או פגישות רפואיות? חשוב גם לשקול קרבה לשירותים ופעילויות קהילתיות.

נגישות ותחזוקה לבית – האם הבית שלך שונה בקלות? האם יש לו הרבה מדרגות או גבעה תלולה לגישה? יש לכם חצר גדולה שצריך לתחזק אותה?

בידוד ביתי – אם קשה לך או בלתי אפשרי לצאת מהבית ללא עזרה, מצב של בידוד יכול להיכנס במהירות. ייתכן שלא תוכל לעסוק יותר בתחביבים שפעם אהבת לעשות, להישאר מעורב חברתית או לבקר אצל חברים ובני משפחה. איבוד הקשרים החברתיים והתמיכה הללו הוא מתכון למצב נפשי ירוד ודיכאון.

מצבים רפואיים – איש אינו יכול לחזות את העתיד ואת המצב הרפואי שיגיעה . עם זאת, אם יש לך או לבן / בת הזוג מצב רפואי כרוני צפוי להחמיר עם הזמן, חשוב במיוחד לחשוב כיצד תתמודד עם בעיות בריאות וניידות. מהם הסיבוכים הנפוצים של מצבך וכיצד להתמודד איתם? לכן רצוי להעזר בחברות סיעוד.

זמינות של האחיות והצוות המקצועי – בדקו אם החברת סיעוד עומדת לרשותם במהירות ובמקצועיות במצבי חירום כפי שמצופה ממי שמטפל בקשישים.

שקיפות – בדקו מי עומד מאחורי החברת סיעוד? מי הם המנהלים? איך היא נראת מבפנים והיכן החברה ממוקמת – שקיפות מייצרת אמינות וחשוב לבדוק הכל גם מאחורי הקלעים.

אמינות של חברות סיעוד – מכוון שמדובר בחברת סיעוד חשוב לבחון חוות דעת חיוביות וגם שליליות ודרך הטיפול במקרים קיצוניים. דרך הטיפול הזאת חשובה לא פחות מהמלצות בחנו האם לעסק יש תעודות הכשרה ותעודות רשיון עסק.

רשימת חברות סיעוד לקשישים

הכנו עבורכם רשימה של חברות סיעוד שנותנות את השירותים שדיברנו עליהם.

לפני שאתם בוחרים את החברה המתאימה מספר דברים שחשוב לבדוק:

1) החברה נמצאת ברשימת ב או משרד הרווחה – לחצו כאן לאיתור נותני שירות בסיעוד

2) האם יש לחברה רשיון ממשרד התמ״ת – לבקש לראות

3) לבדוק את תנאי החוזה בקפדנות יתרה – מומלץ לחתום בנוכחות עורך דין.

4) לעשות סקר שוק מול המתחרים – לקבל הצעה לפחות מ3 חברות שונות.

להלן הרשימה:

שם החברה: משגב לקשיש אתר החברה: http://www.misgav-lakashish.org/ טלפון: 02-6254444 כמה מילים על החברה: משגב לקשיש היא עמותה ותיקה העוסקת במתן שירותי טיפול, סיעוד, בריאות ורווחה לאוכלוסייה המבוגרת.

שם החברה: אביב שירותי סיעוד אתר החברה: https://aviv-nursing.co.il/ טלפון: 052-5708778 כמה מילים על החברה: החברה “אביב שירותי סיעוד” עוסקת במתן שירותים לקשישים ולחולים סיעודיים

שם החברה: אלי מילר אתר החברה: https://miler.astonsites.co.il/ טלפון: 077-7299-234 כמה מילים על החברה: מתמחה במתן שירותי סיעוד מקצועיים ומעסיקה מטפלים פרטיים ישראלים.

שם החברה: נוה שלו אתר החברה: https://neve-shalev.co.il/ טלפון: 03-3728605

שם החברה: א.ס.ף. שירותי סיעוד אתר החברה: https://www.asafsiud.co.il/ טלפון: 03-9178181 כמה מילים על החברה: חברה מקצועית העוסקת במתן שירותי סיעוד, עזרה וטיפול לאוכלוסיית הקשישים בישראל ולאנשים המצויים לאחר ניתוח או הליכי אשפוז מתמשכים.

שם החברה: עמותת בבית אתר החברה: https://www.babait.org.il/ טלפון: 072-3319069 כמה מילים על החברה: מטרותיה העיקריות של עמותת “בבית” הן לספק שירותים של חברות סיעוד וכן לארגן, ליזום ולספק את צורכי חייהם של קשישים וקשישות .

שם החברה: עמותת מטב אתר החברה: https://www.matav.org.il/ טלפון: 072-2570520 כמה מילים על החברה:  עמותת מטב מעניקה שירותים ליותר מ-27,000 לקוחות באמצעות כ-50 שלוחות הפרוסות בכל רחבי ארץ.

שם החברה: תיגבור – סיעוד אתר החברה: https://tigbur-siud.co.il/ טלפון: 077-237-0003 כמה מילים על החברה: “תיגבור” הינה חברת סיעוד וכח-אדם ציבורית ובינלאומית המתמחה מזה 37 שנים בתחום כח-האדם ומזה 26 שנים עוסקת בתחום הרווחה והסיעוד. ל”תיגבור” 40 סניפים בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום.

שם החברה: לב זהב אתר החברה: https://www.lev-zahav.co.il/ טלפון: 03-5086868 כמה מילים על החברה: העמותה הינה מלכ”ר (מוסד ללא כוונת רווח) שהחל לפעול במסגרת משען משנת 1988, וזאת עד מועד הכרתה כעמותה הרשומה ברשם העמותות בשנת 1994.

שם החברה: ManpowerCare אתר החברה: https://manpowercare.co.il/ טלפון: *9055 כמה מילים על החברה: Manpower Care מקבוצת Manpower ישראל מתמחה במתן שירותי טיפול וסיעוד לקשישים ולאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, ונמנית עם החברות המובילות בתחום זה בישראל.

שם החברה: א.ש סיעוד אתר החברה: https://www.e-s.co.il/ טלפון: 073-757-9003 כמה מילים על החברה: א.ש. סיעוד ורווחה פועלת משנת 1984 בתחום שירותי הסיעוד ובמתן שירותי טיפול ביתי. החברה מסייעת ודואגת באופן אישי יום יום לאלפי קשישים וחולים בביתם

שם החברה: חברת מ.ס.ד אתר החברה: https://www.m-s-d.co.il/ טלפון: 1-700-708-778 כמה מילים על החברה: חברת מ.ס.ד הוקמה בשנת 1992 כחברת סיעוד, במטרה לסייע לקשישים, לנכים ולבני משפחותיהם, בהתמודדות עם מחלות ועם קשיי הזקנה.  

שם החברה: לכל אתר החברה: https://lacol.co.il/ טלפון: 1-700-700-430 כמה מילים על החברה: חברת לכל סיעוד ורווחה בע”מ הוקמה בשנת 1993.

שם החברה: לוהדרת שעות של חסד אתר החברה: http://www.veadarta.co.il/ טלפון: 050-6482222 כמה מילים על החברה: “והדרת שעות של חסד” הוקמה במטרה לעזור לכל מי שצריך את אותה הכוונה בין עם מדובר על עזרה כללית וייעוץ או בירוקרטיה, אנו מסייעים לכל נזקק לשרותי הביטוח הלאומי ללא עלות בנושאי קבלת שעות סיעוד, מטפלות רגילות ועובדות זרות. .

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן