רשימת אורטופדים מומחים: איך בוחרים את הרופא המתאים ?

אורתופדים מומלצים

כיום יש אינספור סיבות שבגללן נראה לפנות לאורטופד וביניהם: כאבי גב, כאבי שרירים, תאונות, ניתוחים ועוד אינספור סיבות רפואיות .איך תמצא את האורטופד הטוב ביותר המתאים לך? בעזרת רשימת האורטופדים! להלן גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת אורטופד מומחה המתאים לך.

 אורטופדים מומחים
רשימת אורטופדים מומחים: איך בוחרים את הרופא המתאים ? 2

קבלת הפניות למומחה אורטופד

כדי להתחיל לבדוק איזה אורטופד מתאים לך יש לבקש מרופא המשפחה שלך מספר אורטופדים מומלצים מטעמו.לאחר מכן בדוק המלצות מהקרובים לך ביותר כמו: בני משפחה, חברים קרובים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות.

עשה מחקר קצר באינטרנט וקח את הזמן אם צריך על מנת לחקור את תעודות ההתמחות של הרופאים ואת הניסיון שלהם. כאשר אתה מצמצם את הרשימה שלך, התקשר לקביעת פגישות ייעוץ לפגישה ותיאום תור עם האוטופד הנבחר.

שקלו את חוויית המנתח האורטופדי

כשמדובר בטיפול רפואי או בחירת אורטופד אישי מתאים גם לבעיות אורטופדיות מורכבות, ככל שיש לרופא ניסיון רב יותר, כך סביר שהתוצאות שלך יהיו טובות יותר.

אל תחששו לשאול כמה מטופלים דומים שנמצאים במצבך ספציפי על האורטופד שטיפל בהם. אם אתה יודע שאתה זקוק להליך ספציפי, שאל כמה פרוצדורות שהרופא ביצע לברר ואם תזדקק לאחר הניתוח בסיוע של חיתולים למבוגרים או בתחתונים סופגים. אל תאססו ברר לגבי שיעורי הסיבוכים שהרופא נתקל בהם וכן את הסיכון האישי שלך לסיבוכים.

בחר את מין הרופא האורטופד שלך

חשוב שתרגיש בנוח עם הרופא שלך מכיוון שתצטרך לדון איתי בגלוי במידע אישי. הקפד לשאול את אודות הכשרתו והניסיון האחרון הקשורים במיוחד למצב הרפואי. הרופאים הופכים מודעים יותר להבדלי מין אנטומיים הבדלי גישה מגדרית בטיפול בחולים אורטופדים. כתוצאה מכך, תכניות אורטופדיות ספציפיות לכל מין הופכות נפוצות יותר.

בחן את הכימיה והתקשורת עם האורטופד

בחר אורטופד איתו נוח לך לדבר ואשר התומך בצרכים האישיים שלך. כשאתה פוגש לראשונה את הרופא, שאל שאלות ושים לב כיצד הוא או היא מגיבים. האם הוא או היא מברכים על שאלותיך ועונים עליהן בסבלנות ובדרכים שתוכל להבין? חשוב למצוא אורטופד שמגלה עניין להכיר אותך, שישקול את העדפות הטיפול שלך וגם שיכבד את תהליך קבלת ההחלטות שלך.

קרא ביקורות על האורטופד של מטופלים באינטרנט

קריאה של מה שיש למטופלים אחרים לומר על רופא שלך יכולה לספק תובנה לגבי האופן שבו האורטופד עוסק במקצוע, כמו גם כיצד מתנהג הטיפול הרפואי שלו. ביקורות מטופלים בדרך כלל שואלים אנשים על ניסיונם בקביעת פגישות, זמני המתנה, סביבת משרד ושירות לקוחות. תוכלו ללמוד על מידת האמון של מטופלים ברופא ולשאוב עוד אינפורמציה שחשובה לך.

בחר אורטופד מומחה עם וותק ומוניטין

כדי שיהיה אפשר להיות מרוצים מהטיפול אצל הרופא המומחה אם מדובר באורטופד חשוב לבחור אורטופד שצבר וותק וניסיון בתחום ובעל שם ומוניטין. חשוב לא להתפשר על מומחה לאורטופדיה שיש לו רזומה עשיר והמלצות מוכחות.

אם אתם רוצים להגיע לפגישה אצל אורטופד ולהיות בראש שקט, כדאי לכם לבחור באורטופד שהומלץ לכם על ידי מכר ותיק.

שם: ד”ר ירון סלע טלפון: 054-3439454 כמה מילים על האורתופד: ד”ר ירון סלע. תפקיד. רופא בכיר, כירורג כף יד ומרפק בבית החולים הלל יפה בחדרה. תחום ראשי. כירורגיה אורתופדית, כירורגית כף יד.

שם: ד”ר עמרי לובובסקי טלפון: 077-2104098 כמה מילים על האורטופד: ד”ר עמרי לובובסקי, אורטופד מומחה בהחלפת מפרקים, מכהן כסגן מנהל המערך האורטופדי בבית החולים ברזילי.

שם: ד”ר בנימין קיש אתר: http://dr-kish.co.il/ טלפון: 09-959-2988 כמה מילים על האורטופד: ד”ר בנימין קיש מומחה כירורגיה אורתופדית וטראומה אורתופדית- ניתוחי שברים בעצם הבריח, זרוע, ירך, שוק. שברים במפרקים – כתף, מרפק, שורש כף היד, אגן, ברך, קרסול.

השם: ד”ר אלכס ברמנט אתר: https://www.dr-bermant.co.il/ טלפון: 050-2700404 כמה מילים על האורטופד: ד”ר אלכסנדר ברמנט אורתופד מומחה, מנתח ורופא בכיר במחלקה האורתופדית בבי”ח וולפסון, יועץ בכיר בתחום כף רגל והקרסול .

שם:ד”ר אופיר אורי אתר: https://www.dr-ofir-uri.co.il/ טלפון: 053-9956777 כמה מילים על האורטופד: דר’ אופיר אורי הינו אורתופד מומחה מנתח כתף ומרפק, רופא בכיר ביחידת הכתף וסגן מנהל מחלקה אורתופדית במרכז הרפואי הלל יפה, ומרצה בפקולטה לרפואה ע”ש רפפורט בטכניון.

שם: ד”ר אורן צביאלי טלפון: 055-5570620 כמה מילים על האורטופד: מידע כללי על ד”ר אורן צביאלי. תפקיד. מנהל מרפאה אורטופדית בתחום של כתף ומרפק בבאר שבע ומנהל יחידת כתף ומרפק מרכז רפואי מעייני הישועה.

שם: פרופ’ יורם וייל טלפון: 050-7874396 כמה מילים על האורטופד: רופא בכיר במרכז לטראומה אורטופדית בהדסה עין כרם משנת 2005. תחום ראשי. אורתופדיה. תחומים נוספים. טראומה אורטופדית.

שם: ד”ר יניב יונאי טלפון: 04-6191885 כמה מילים על האורטופד: ד״ר יניב יונאי הינו רופא בכיר ביחידה לברך וארתרוסקופיות במחלקה האורתופדית במרכז הרפואי הלל יפה. ד״ר יניב יונאי צבר נסיון עשיר בטיפול בפציעות ספורטאים.

שם:ד”ר נועם רשף טלפון:077-5520163 כמה מילים על האורטופד: ד”ר נועם רשף מרכז תחום פגיעות הספורט והניתוחים הארתרוסקופיים ורופא בכיר, בית החולים רבקה זיו, צפת. צבר ניסיון רב בטיפול בספורטאים.

שם: ד”ר אמיר אורון טלפון: 054-8007140 כמה מילים על האורטופד: ד”ר אמיר אורון הוא מומחה בכיר לאורתופדיה וכירורגיה של היד במסגרת המרכז הרפואי קפלן ברחובות, משמש כמרצה בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים

שם: ד”ר איתי הולצר טלפון: 03-7299644 כמה מילים על האורטופד: ד”ר איתי הולצר, אורתופד בכיר ומומחה להחלפת מפרקי ירך וברך. ד”ר הולצר מטפל בפגיעות כרוניות ואקוטיות במפרקי ירך וברך ומבצע החלפות מפרקים וניתוחים משחזרים בגפה התחתונה.

שם:ד”ר ולדימיר גולדמן טלפון: 073-7022039 כמה מילים על האורטופד: ד”ר ולדימיר גולדמן. ולדימיר גולדמן. רופא בכיר במחלקה האורתופדית בהדסה עין כרם ומנהל שירות תיקון דפורמציות בגפיים והארכות גפיים.

שם: ד”ר יזהר אריאלי אתר: https://izhararieli.com/ טלפון: 052-6268004 כמה מילים על האורטופד: מידע כללי על ד”ר יזהר אריאלי. תפקיד. רופא בכיר ומנתח בשירות כף רגל קרסול במרכז הרפואי קפלן – רחובות, ובבית החולים אסותא כלניות – אשדוד.

שם: ד”ר נטע רז טלפון: 052-6306737 כמה מילים על האורטופד: מידע כללי על ד”ר נטע רז. תפקיד. מנהל שירות עמוד השדרה וסגן מנהל המחלקה לכירורגיה אורתופדיה, מרכז רפואי בני ציון, חיפה. תחום ראשי. אורתופדיה עמוד שדרה, כירורגיה אורתופדית.

אין לראות באמור בכתבה הזו של הכותב הנ”ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או להשכרה כלשהם או המלצה להשתמשת בשירותי החברות המוצגות בכתבה. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה שימוש בו עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.
 
רוצים להופיע בכתבה?  מופיעים כבר בכתבה? 
צרו איתנו קשר על מנת לערוך פרטים בכתבה או להצטרף. 

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן