בריחת שתן אחרי לידה: טיפול והתמודדות

בריחת שתן אחרי לידה

אורולוגיה היא תחום של רפואה המתמקד במצבים המשפיעים על דרכי השתן הנשיות והגבריות: הכליות, שלפוחית ​​השתן, בלוטות יותרת הכליה, שופכן ושופכה. מכיוון שמדובר על נושא רגיש, חשוב למצוא מומחה שמרגישים איתו בנוח. בנוסף – רשימת אורולוגים מומחים מרוכזת

 אורולוגים מומחים

חקרו ואספו מידע אודות אורולוגים מומחים

בדקו את אם יש לכם פוליסת ביטוח פרטית: אם יש לך ביטוח בריאות פרטית, התייעץ עם חברת הביטוח שלך לקבלת רשימת אורולוגים מומחים המשתתפים בתוכנית הבריאות שלך, בנוסף, ברר גם עם קופת החולים שלך מה הפוליסה שלך מעניקה לך ומה היא מכסה לך מבחינת הטיפולים.

הפנייה של רופא משפחה: רופאים משפחתיים מפנים לעיתים קרובות חולים למומחים – כולל אלה בתחום האורולוגיה – ולעתים קרובות יכולים לתת המלצה מוצקה המבוססת על הצרכים האישיים של המטופל ומטרותיו הרפואיות.

בחירת בית חולים מתאים: לעתים קרובות אורולוגים מחלקים את זמנם בין בתי חולים למרפאות; התייעצו עם האורולוג שלך כדי להשיג רשימה של אורולוגים מומלצים הקשורים לאותו בית חולים.

קבלת המלצות מחברים, בני משפחה וגם קולוגות במקום העבודה: אם אתם מכירים מישהו שעבר הליך אורולוגי דומה או שטופל על ידי אורולוג, אל תחששו ושאלו אותו על ניסיונם.

מחקר באינטרנט על אורולוגים מומחים: חפש אורולוג באופן מקוון כדי למצוא ביקורות על מטופלים, טובים וגם רעים.

בדיקת מומחיות וניסיון האורולוג

לאחר שבחרת כמה אורולוגים מומלצים שאתה מרגיש שהם מועמדים טובים מבחינתך, תוכל לחקור כדי לגלות עוד מידע זאת כדי לוודא כי אורולוג מומחה ומוסמך ולראות אילו שירותים ונהלים הוא מורשה לספק.

שיקולים נוספים לבחירת אורולוג מומלץ

הכשרה מקצועית, תעודות וניסיון בתחום האורולוגיה הם חשובים מאד אל תשכחו לקחת בחשבון שיקולים נוספים כמו:

מיקום ונוחות הגעה למרפאה: אם אורולוג אינו נגיש או זמין בקלות, זה יכול להיות לשמור על טיפול איכותי ונגיש לכם.

כימיה, שירות לקוחות ותקשורת: תקשורת יעילה וברורה חשובה לטיפול רפואי מיטבי ועוזרת להפחית טעויות רפואיות וגם קבלת מידע מקצועי באופן המדויק שניתן.

בדיקת עזרים מקצועיים – בחנו את הציוד במרפאה של האורולוג כמו למשל איזה מוצרים הוא ממליץ לכם להשתמש כגון: תרופות, תחתונים סופגים למבוגרים, חיתולים למבוגרים , תוספי תזונה ועוד.

בחירת אורולוג עם התמחות בבעיה ספציפית

אחד הטיפים החשובים הוא לחפש אורולוג היא התמחות בבעיה עבורה אתם מחפשים טיפול. במידה וההטיפול שלכם דורש התערבות כירורגית, חשוב לבחור באורולוג מומחה בעל התמחות וניסיון כירורגי. תחום האורולוגיה מחולק למגוון של תתי התמחויות, וביניהן: אנדו-אורולוגיה העוסקת בטיפולים בתוך מערכת השתן שאין בהם צורך בהתערבות כירורגית, ולפרוסקופיה – תחום אשר התפתח בשנים האחרונות ומשמש תחליף לניתוחים פתוחים.

מבנה אנטומי של מערכת השתן אצל גברים

אצל גברים דרכי השתן ומערכות הרבייה שלובים זה בזה, ולכן אורולוגים מומחים גם בנושאים כירורגיים רפואיים הקשורים לאברי הרבייה הגבריים (אשכים, שלפוחית ​​הזרע, ערמונית, איבר המין, דלקת כלי הדם). אורולוגים מומחים מטפלים גם כאשר מעורבת מחלת הסרטן בדרכי השתן או סביבם כמו למשל: סרטן הערמונית, האשך, הכליה או שלפוחית ​​השתן ).

קבלת הטיפול האורולוגי הטוב ביותר מתחיל במציאת רופא מומחה המתאים לך ביותר. בדרך כלל, אנשים פונים לאורולוגים בעצת הרופא המשפחה שלהם

רשימת האורולוגים המפורטת להלן:

שם: ד”ר דב אנגלשטיין אתר: https://www.doctorim.co.il/s/doctor-10008517 טלפון: 03-3035444 כמה מילים על האורולוג: ד”ר אנגלשטיין מרצה בכיר קליני, בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן, לשעבר ראש תחום לימודי האורולוגיה וחבר בכיר בוועדת ההוראה של הפקולטה וביה”ס לרפואה בצפת. בוחן מוסמך מטעם המועצה המדעית בישראל לקבלת תואר מומחה בכירורגיה אורולוגית.

שם: ד”ר אורי לינדנר אתר:/https://druri.co.il/about טלפון: 09-9592999 כמה מילים על האורולוג: ד”ר אורי לינדנר – מומחה לאורולוגיה אונקולוגית, משמש סגן מנהל מחלקה, עובד ומנתח במרכז רפואי קפלן וכן, רופא כירורג עצמאי במרפאתו במדיקל סנטר הרצליה.

שם: ד”ר איתי סבלר אתר: https://www.doctorim.co.il/ טלפון: 053-9956307 כמה מילים על האורולוג: ד”ר איתי סבלר הינו מומחה בכירורגיה אורולוגית עם התמחות על בטיפול במחלת אבנים, אנדו-אורולוגיה, לפרוסקופיה וניתוחים רובוטיים. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת קובנה שבליטא (2006), ולאחר מכן המשיך להתמחות במחלקה אורולוגית במרכז רפואי אסף הרופא.

שם: ד”ר מושקוביץ בעז טלפון: 053-9956447 כמה מילים על האורולוג: פרופ’ בעז מושקוביץ הינו מומחה לכירורגיה אורולוגית, מנהל יחידה אנדואורולוגית בית החולים בני ציון. פרופ’ מושקוביץ הינו פרופ’ משנה קליני בפקולטה לרפואה בטכניון, עוסק במחקר קליני ובסיסי בתחום האורולוגיה.

שם: ד”ר שוטלנד יחזקאל טלפון: 03-7644646 כמה מילים על האורולוג: דר יחזקאל שוטלנד הינו אורולוג בכיר בחיפה והצפון העוסק בטיפולים וניתוחים אורולוגיים והפרעות בתפקוד שלפוחית שתן ותפקוד מיני של הגבר ובמתן חוות דעת אורולוגי למגוון מטרות ביניהן: חוות דעת אורולוגית לבתי משפט, חברות ביטוח, ביטוח לאומי, עורכי דין ובכל המקרים בהם נדרשת הערכה למצב בריאותי אורולוגי.

שם: ד”ר יורם דקל טלפון: 0523040224 כמה מילים על האורולוג: ד”ר יורם דקל הינו מומחה בכירוגיה אורולוגית מכהן כמנהל את המחלקה האורולוגית במרכז רפואי “כרמל” שבחיפה.

שם: ד”ר שלום כץ אתר: https://www.prostate.co.il/dr-shalom-katz.aspx טלפון: 03-6477999 כמה מילים על האורולוג: דוקטור שלום כץ, מומחה בכירורגיה אורולוגית, יליד ישראל. חלוץ שיטת אידוי הערמונית בישראל. ד”ר כץ נבחר על ידי עמיתיו למקצוע כאחד מהאורולוגים המנתחים הטובים ביותר בישראל כבר שנתיים ברציפות.

שם:ד״ר ניר קליינמן טלפון:053-339-8445 כמה מילים על האורולוג: שם:ד”ר דב אנגלשטיין אתר:https://www.doctorim.co.il/s/doctor-10008517 טלפון:03-3035444

שם: ד”ר אסף בר אל אתר: https://bar-el.co.il/ טלפון: 03-520-0010 כמה מילים על האורולוג: מומחה בכירורגיה אורולוגית, אורולוג בכיר במכון לסקר רפואי במרכז הרפואי שיבא, תל השומר ובקופות חולים מכבי ולאומית.

שם: ד”ר לאוניד לוביק טלפון: 077-9974796 כמה מילים על האורולוג: ד”ר לאוניד לוביק הינו מומחה לכירורגיה אורולוגית, עובד במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי ברזילי.

שם: ד”ר שפי שי טלפון: 077-9973022 כמה מילים על האורולוג: בוגר בית-הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים.התמחות בכירורגיה אורולוגית במחלקת אורולוגיה, מרכז רפואי שיבא, תל-השומר.

שם: ד”ר רן כץ טלפון: 077-9972322 כמה מילים על האורולוג:ד”ר רן כץ מומחה לאורולוגיה, לפרוסקופיה ואורו-אונקולוגיה, בשנת 2014 התמנה ד”ר כץ למנהל המחלקה האורולוגית בבית החולים זיו בצפת ובמקביל השתלב בסגל האקדמי של הפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר-אילן.

שם:ד”ר קיסרי דוד טלפון:03-7644646

שם: ד”ר אהרון טלפון: 03-6730760 כמה מילים על האורולוג: ד”ר אהרון מנס הינו בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ומומחה לאורולוגיה

אין לראות באמור בכתבה הזו של הכותב הנ”ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או להשכרה כלשהם או המלצה להשתמשת בשירותי החברות המוצגות בכתבה. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה שימוש בו עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

רוצים להופיע בכתבה?  מופיעים כבר בכתבה? 

צרו איתנו קשר על מנת לערוך פרטים בכתבה או להצטרף.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן