מה ההבדל בין רולטור 4 גלגלים לרולטור 3 גלגלים?

רולטור 3 גלגלים

רולטורים מעניקים למבוגרים המשתמשים בהם ביטחון ויציבות נוספת מבלי להאט אותם כמו ההליכון המסורתי. בעת בחירת רולטור לעצמכם או לאדם אהוב, אחד הדברים הראשונים שתצטרכו להחליט הוא אם אתם רוצים רולטור 3 גלגלים או רולטור 4 גלגלים

בריחת שתן - דנאל אונליין
מה ההבדל בין רולטור 4 גלגלים לרולטור 3 גלגלים? 2

רולטור הוא הליכון מתקדם עם 3 או 4 גלגלים ובלמים שנותן תמיכה ושמירה על שווי משקל , מסייע ליציבות תורם לביטחון אצל מבוגרים. בגיל השלישי אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מתקשים לנוע בחופשיות כמו בעבר. זה יכול להיגרם עקב מחלות, בעיות בריאותיות שונות או אובדן מסת שריר ואיבוד שיווי משקל ויציבה. בעיות אלה מובילות לאיבוד שיווי משקל ואיזון ולכן יש צורך להיעזר ברולטור שיסייע בהליכה בטוחה בבית ומחוצה לו. הרולטורים מעניקים למבוגרים המשתמשים בהם ביטחון ויציבות נוספת מבלי להאט אותם כמו ההליכון המסורתי.

בעת בחירת רולטור לעצמך או לאדם אהוב, אחד הדברים הראשונים שתצטרך להחליט הוא אם אתה רוצה רולטור 3 גלגלים או רולטור 4 גלגלים

למה לבחור רולטור 3 גלגלים?

רולטור 3 גלגלים מתאים לתמיכה בהליכה ויציבה אצל מבוגרים. רולטור 3 גלגלים צר יותר ויש לו רדיוס פנייה הדוק יותר מאשר לרולטור 4 גלגלים דבר שמועיל במיוחד בעת ניווט במסדרונות צרים או בפתחים רולטור 3 גלגלים הוא קטן יותר בגודלו מה שמאפשר התניידות קלה יותר במקומות בחוץ כמו סופרמרקטים, קניונים, מסעדות ומקומות ציבוריים הומי אדם.

בנוסף, רולטור 3 גלגלים קל יותר מ-4 גלגלים וזה נהדר אם אי פעם תצטרך להרים אותו.

לעומת זאת רולטור 3 גלגלים אינו מספק תמיכה רבה כמו 4 גלגלים. כמו כן, שלא כמו 4 גלגלים, לא מספק מושב למשתמש לנוח עליו כאשר הוא מתעייף.

למה לבחור רולטור 4 גלגלים ?

רולטורים עם ארבעה גלגלים מספקים יציבות רבה יותר מגלגלי שלושה גלגלים. לכן אם אתם זקוקים ליותר תמיכה בהליכה ביציאה מבית או שעליכם לקחת הפסקות קצרות רולטור 4 גלגלים יכול להתאים לכם. רולטור 4 גלגלים כוללים מושב להשתמש על מנת שיוכל לשבת ולנוח בכל פעם שהוא מתעייף.

רולטור 4 גלגלים הוא קטן יותר בגודלו מה שמאפשר הניידות קלה יותר במקומות בחוץ כמו סופרמרקטים, קניונים, מסעדות ומקומות ציבוריים הומי אדם.

רולטור 4 גלגלים מכילים טווח רחב יותר של גבהים ויכולות משקל גבוהות יותר מאשר 3 גלגלים. לעומת זאת רולטור 4 גלגלים רחבים יותר מ-3 גלגלים ולכן יהיה קשה יותר להשתמש בהם בעת ניווט באולמות צרים או בפתחים. הם גם כבדים יותר וקשים יותר להרים מאשר 3 גלגלים או כסא גלגלים קל משקל.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן