מה ההבדל בין אנשור פלוס לאנשור אדוונס? – כל מה שצריך לדעת

אנשוור אדוונס

על פי מחקרים נמצא כי מחסור של מסת שריר גורם לזיהומים, מחלות ועד תמותה. מחקרים מראים כי אנשים לא פעילים פיזית מאבדים בין 3 ל 5 אחוזים של מסת השריר שלהם בכל עשור החל מגיל 30. הפתרון ? אנשור פלוס אדוונס

בריחת שתן - דנאל אונליין
מה ההבדל בין אנשור פלוס לאנשור אדוונס? - כל מה שצריך לדעת 2

אובדן מסת שריר קשור לגיל השלישי והוא מכונה גם סרקופניה, אובדן מסת שריר נחשב לתהליך אינטגרלי מתהליך ההזדקנות והוא קורה בדרגות שונות לכולנו. התשובה אובדן מסת שריר היא התוסף אנשור פלוס אדוונס מדובר בתוסף תזונה ייעודי המכיל HMB והוא מותאם במיוחד לתזונה של מבוגרים התוסף מיועד להשלמת תזונה או במקרה של אובדן מסת שריר וירידה בתפקוד השרירים בגיל השלישי.

אובדן מסת שריר בגיל השלישי

על פי מחקרים נמצא כי מחסור של מסת שריר גורם לזיהומים, מחלות ועד תמותה.

מחקרים מראים כי אנשים לא פעילים פיזית מאבדים בין 3 ל 5 אחוזים של מסת השריר שלהם בכל עשור החל מגיל 30. גם אם אתה פעילים אתם עדיין יכולים לאבד מסת שרירים.

כתוצאה מאיבוד מסת שריר נוצרים מצבים של מחסור הגורמים למצבים רפואיים שונים כמו: מחלות כרוניות, מצבים אחרי ניתוחים או לאחר אשפוז שיש לקחת תוספי תזונה באיבוד של מסת שריר. אובדן מסת שריר קשור לירידה בכוח פיזי ואנרגיה של הגוף והוא גורם לעייפות כרונית סיבוכים בריאותיים כמו נפילות ושברים דבר שהוביל לעליה בתופעות של מחלות זיהומיות וגם יכולת ההחלמה נפגעת.

מהם הסיבות לאובדן מסת שריר בגיל השלישי

1. מחסור בתנועה: חיים אורח חיים בישיבה יכולים לשים אתכם בסיכון מוגבר לפתח סרקופניה. אי-תנועה ופעילות מופחתת מפחיתים את מסת השריר ואת הכוח וכתוצאה מכך עייפות מוגברת.

2. תזונה לקויה: אין די קלוריות וחלבונים לגרום לירידה במשקל או להקטין את מסת השריר. תזונה לקויה אפשרית בכל גיל. עם זאת, זה מפחית את מסת שריר מהר אצל אנשים מבוגרים.

3. ריכוז נמוך של הורמונים מסוימים: אובדן הורמונים, כגון טסטוסטרון, הורמון גדילה, ואינסולין.

4. אובדן תפקוד עצבי-שרירי – במהלך הזקנה מגיעים תאים מופחתים וכתוצאה מכך תפקוד עצבי-שרירי יורד.

מחסור בתזונה בגיל השלישי

רבים מהמבוגרים סובלים ממחזור בתזונה ולכן יש להשלים את החוסר עם תוספים ייעודיים.

מבוגרים נוטים לאכול פחות מאבות המזון בגיל המבוגר ובמיוחד יש הפחתה במוצרי בשר ומקורות חלבונים איכותיים כתוצאה מכך הגוף מעבד מרכיבים תזונתיים באופן פחות יעיל.

למה אנשור פלוס אדוונס?

אנשור פלוס הינו תוסף מזון למבוגרים ייעודי מלא ומאוזן, אשר מכיל רכיבים החיוניים לתמיכה תזונתית אצל מבוגרים. אנשור פלוס עשיר בקלוריות ובחלבון הוא מכיל 24 ויטמינים ומינרלים חיוניים, חומצות שומן אומגה 3 ו-6 פרוביוטיקה וכך נמצא התוסף כמסייע שימור ובניית מסת השריר צריכה של 2 בקבוקים של אנשור פלוס אדוונס כל יום עוזרת לשיפור מסת השריר ותפקודו, מחזק את המערכת החיסונית, עוזר לרפא פצעים ובנוסף התוסף עוזר להחלמה מניתוחים ובמצבים שצריך מוצרי ספיגה למבוגרים כמו לאחר אשפוז.

חדש!

אנשור קומפקט בטעם וניל – Ensure Compact Vanilla

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן