דיקור סיני לבריחת שתן: נפלאות הריפוי של הרפואה הסינית

דיקור סיני

דיקור סיני ממריץ את מערכת העצבים וגורם לשחרור מולקולות מסררית נוירו כימיות. השינויים הביוכימיים שמתקבלים לאחר דיקור סיני משפיעים ישירות על המנגנונים ההומאו סטטיים של הגוף, ובכך מקדמים את הנוחות והרווחה הגופנית והרגשית

דיקור סיני לבריחת שתן
דיקור סיני לבריחת שתן: נפלאות הריפוי של הרפואה הסינית 2

תופעת דליפת שתן משפיעה על מיליוני אנשים בכל הגילאים ובכל העולם.

בריחת שתן מגבילה מאוד את פעילותם השגרתית של הסובלים ממנה ופוגעת באיכות חייהם ובהערכה העצמית שלהם בחיי השגרה. דליפת שתן יכולה לנבוע מכמה בעיות בריאותיות, כאשר הנפוצה ביותר היא דחיפות במתן שתן והופעת דליפת שתן. בערך 1.5% מהמבוגרים באירופה ובארה”ב סובלים מדחיפות במתן שתן, תופעה של דליפה בלתי רצונית קדם מתן שתן או מלווה בדחיפות במתן שתן. התסמינים של שלפוחית ​​השתן פעילים יתר כתוצאה מהתכווצויות בלתי רצוניות של שריר הרסטר בדופן השלפוחית. הטיפול בבריחת שתן בדחיפות כולל בדרך כלל שינוי באורח וסגנון החיים, טיפול בשלפוחית ​​השתן ופיזיותרפיה וטיפול תרופתי שניתן על ידי רופא המשפחה, שימוש באביזרים משלימים כמו חיתולים למבוגרים בזול, טיטולים ואביזרים משלימים. בנוסף, נמצא כי כ- 10-40% מהנשים לאחר לידה סובלות מבריחת שתן לאחר לידה, כלומר דליפה בלתי רצונית של שתן עם עלייה בלחץ התוך-בטני. גם לאחר הלידה תופעת בריחת שתן ממשיכה לטווח הארוך בקרב של כ- 12% מהנשים שילדו דרך לידה וגינלית וכ – 7% לידות בניתוח קיסרי. תופעת דליפת שתן במתח לאחר לידה מטופלת בדרך כלל באמצעות טיפולים גופניים, כולל אימוני שרירי רצפת האגן, עם או בלי ביופידבק, קונוסים בנרתיק משוקלל וגירוי חשמלי

איך דיקור סיני יכול לעזור בתופעת בריחת שתן?

דיקור סיני ממריץ את מערכת העצבים וגורם לשחרור מולקולות מסררית נוירו כימיות.

השינויים הביוכימיים שמתקבלים לאחר דיקור סיני משפיעים ישירות על המנגנונים ההומאו סטטיים של הגוף, ובכך מקדמים את הנוחות והרווחה הגופנית והרגשית. דיקור סיני הוא טיפול מסייע ומוכח של הרפואה המסורתית המשמש בסין ובתרבויות מזרחיות אחרות במשך אלפי שנים כדי לשקם, לקדם ולשמור על בריאות טובה.

היתרונות של הדיקור הסיני זוכים כיום להכרה רחבה בכל העולם ובעשור האחרון הדיקור החל להופיע באופן בולט יותר בבריאות הכללי בכל קופות החולים.

דיקור סיני כמסייע בתופעת בריחת שתן

במהלך הטיפול בדיקור סיני בשילוב עם מחט דקה ייעודית, המטפל עשוי להשתמש בטכניקות טיפול כמו מוקסה, כוסות רוח, עיסוי או אלקטרו-דיקור. שעשויים גם להציע גם שינויים תזונתיים או אורח חיים.

דיקור סיני נוקט בגישה הוליסטית לבריאות ורואה במחלה סימן לכך שהגוף אינו מאוזן. הדפוס המדויק ומידת חוסר האיזון הוא ייחודי לכל אחד ואחד. המיומנות של המטפל בדיקור סיני טמונה בזיהוי האופי המדויק בחירת טיפול ונקודות הדיקור שיהיו מותאמות ספציפית לצרכיו של כל מטופל. דיקור מסורתי יכול לשמש גם כאמצעי מניעה לחיזוק ולקידום אורח חיים בריא ומאוזן, טיפול מסייע לבריחת שתן.

איך דיקור סיני מסייע בדליפת שתן?

על פי עדויות ממחקרים שונים בשנים האחרונות הדיקור הסיני הוכיח את יעילותו לטיפול מסייע במגוון רחב של מצבים,

נקודת מבט ביו-רפואית, מאמינים כי דיקור סיני ממריץ את מערכת העצבים, משפיע על ייצור חומרי התקשורת בגוף –כמו ההורמונים ומעברי עצבים. השינויים הביוכימיים הנובעים מכך מפעילים את המערכות ההומאוסטטיות המווסתות את עצמן של הגוף, מגרים את יכולות הריפוי הטבעיות שלו ומקדמים את רווחתו הגופנית והרגשית.

דנ-אל מציעה למבוגרים עזרים משלימים לטיפול בבריחת שתן

דיקור סיני מסייע רבות להתמודד עם תופעת בריחת שתן אצל מבוגרים אך בחיי השגרה תצטרכו להעזר לא פעם במוצרים משלימים שיעזרו לכם להתמודד בקלות עם התופעה השכיחה בקרב מבוגרים.

אצלנו בדנ-אל תוכלו לבחור באתר תחתונים לבריחת שתן למבוגרים, תחתונים סופגים לנשים וגברים פדים סופגים במבחר סוגים ועוד מבחר רחב של מוצרים שיעזרו לכם להרגיש דיסקרטי ובטוח.

המחירים שלנו הוגנים ומגיעים עם שליח עד פתח הבית.

מאמרים חדשים באתר

עזרי הליכה לקשישים: שיפור איכות החיים והעצמאות בגיל השלישי

המאמר דן ביתרונות השימוש בעזרי הליכה לקשישים, תוך הדגשת השפעתם החיובית על איכות החיים והבריאות הכללית. עזרי הליכה, כגון מקלות הליכה, הליכונים וקביים, מסייעים בשיפור היציבות, הפחתת הסיכון לנפילות והגברת הביטחון העצמי. בנוסף, הם מאפשרים לקשישים לשמור על עצמאותם ולהשתתף בפעילויות יומיומיות בצורה בטוחה ונוחה יותר. המאמר מציג מחקרים וממצאים עדכניים הממחישים את החשיבות של התאמת עזרי הליכה לצרכים האישיים של כל קשיש, ומציע המלצות לשימוש נכון ויעיל בהם.

קרא עוד »
כסאות גלגלים

לוקחים שליטה: כסא גלגלים עם שליטה אלחוטית הפתרון המושלם לניידות יקירכם

חיים עבור מי שנזקק לכיסא גלגלים, ובעיקר עבור המטפלים של אנשים אלו, מלאים באתגרים יומיומיים הקשורים לניידות ולשליטה בכיסא. בעוד כיסאות הגלגלים המודרניים מציעים מגוון

קרא עוד »

מדריך מקיף לבחירת קלנועית: התאמה מושלמת לצרכים האישיים שלך

המאמר עוסק במדריך לבחירת קלנועית שמתאימה לצרכים האישיים שלך. הוא מספק תובנות על הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קלנועית, כגון נוחות, בטיחות, טווח נסיעה, מהירות, משקל נשיאה, ותנאי השטח בהם תשתמשו. בנוסף, המאמר מציע טיפים לבחירת הדגם הנכון, כולל התייחסות למותגים מובילים, שירות לקוחות ואחריות. מטרת המאמר היא לסייע לקוראים לקבל החלטה מושכלת שתשפר את איכות חייהם ותענה על צרכיהם היומיומיים.

קרא עוד »
קלנועיות

שילוב חכם: מדריך לשימוש ברולטורים וקלנועיות בחיי היומיום

המאמר עוסק בשילוב בין רולטורים וקלנועיות, ומספק תובנות על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. הוא מציג דרכים לשלב בין השניים כדי לשפר את הניידות והעצמאות של אנשים עם מוגבלויות תנועה. המאמר מתמקד בקלנועיות, ומסביר כיצד הן יכולות להוות פתרון יעיל במצבים מסוימים, תוך הדגשת החשיבות של התאמה אישית לצרכים הייחודיים של המשתמשים. בנוסף, המאמר מציע טיפים לבחירת הכלי המתאים ביותר ומדגיש את החשיבות של ייעוץ מקצועי בתהליך הבחירה.

קרא עוד »

אביזרים חדשניים לשדרוג חוויית השימוש בכסאות גלגלים חשמליים

המאמר עוסק באביזרים נוספים לכסאות גלגלים חשמליים וקלנועיות, המיועדים לשפר את הנוחות, הבטיחות והניידות של המשתמשים. הוא סוקר מגוון רחב של אביזרים, כולל מערכות תאורה, מושבים מותאמים אישית, מתקני אחסון, ומערכות ניווט מתקדמות. בנוסף, המאמר מציג חידושים טכנולוגיים בתחום ומדגיש את החשיבות של התאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל משתמש. מטרת המאמר היא להעלות את המודעות לאפשרויות השונות הקיימות בשוק ולסייע למשתמשים ולמטפלים לבחור את האביזרים המתאימים ביותר לשיפור איכות החיים.

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן