תוספי תזונה אונליין: ״מחצית מהאוכלוסייה צורכת ויטמינים ומינרלים מדי יום״

תוספי תזונה אונליין

איפה קונים תוספי תזונה אונליין? האם צריכה מעטה של תוספי תזונה יכולה להועיל? ואם היא כן מהם התוספים הטובים ביותר שאנחנו צריכים לקחת? במדריך זה נדון במספר תוספי תזונה שיכולים לסייע ולעזור במאבק בריאותי תקין!

תוספי תזונה למבוגרים
תוספי תזונה אונליין: ״מחצית מהאוכלוסייה צורכת ויטמינים ומינרלים מדי יום״ 2

ישנה כמות עצומה של מידע ברחבי האינטרנט ובתקשורת על תוספי תזונה למבוגרים שאנו צריכים ולא צריכים לקחת במהלך חיי היומיום, גם אם יש להם השפעה חיובית עלינו בגיל המבוגר מרבית המבוגרים מסוגלים להשיג את הוויטמינים והמינרלים הנחוצים להם על ידי אכילת תזונה מאוזנת ונכונה.

האם עליכם ליטול תוספי ויטמין?

כמעט מחצית מהאוכלוסייה צורכת ויטמינים ומינרלים מדי יום 50% אחוז ליתר דיוק!

מבוגרים וגם צעירים לוקחים תוספי תזונה בעיקר כדי לעמוד ביעדי הכושר שלהם, בעוד שאנשים מבוגרים צורכים תוספי מזון כדי לשלוט על מצבים רפואיים קיימים וכדי להימנע מתחלואה בחודשי החורף.

אך למרות השימוש הנרחב של תוספי תזונה, נטילת מנה גבוהה של תוספים או נטילת אותו תוסף למשך זמן רב מדי יכולה גם להזיק לנו יותר מאשר מועילה זאת כמובן במיוחד אם כבר נוטלים תרופות מרשם.

הכליות שלנו עלולות לשפוך חומרים מזינים שהגוף שלך שלא לצורך, מה שעלול לומר שהכסף שאנחנו מוציאים על תוספי מזון הולך למעשה לטמיון.

למרות זאת, יש קיימים מגוון רחב של מחקרים המראים כי ויטמינים ותוספי תזונה יכולים להועיל לאנשים מסוימים עם תופעות בריאותיות שונות, כמו תופעת מבריחת שתן מבוגרים המשתמשים במוצרי ספיגה למבוגרים.

ירידה במשקל בקרב אנשים מבוגרים ותוספי תיאבון

אחת הסיבות השכיחות לכך שתוספי תזונה לקשישים כה פופולריים היא שככל שאנשים מתבגרים, התיאבון שלהם נוטה לרדת. זה יכול להקשות על קבלת כל החומרים המזינים הדרושים מהתזונה שלך בלבד.

מספר גורמים לצריכת מזון לקויה בקרב מבוגרים:

  • דִכָּאוֹן
  • דמנציה
  • בדידות
  • ירידה בתחושת הטעם והריח
  • קושי לקנות או להכין אוכל
  • ירידה בהוצאות האנרגיה
  • תרופות המשפיעות על התיאבון
  • מחלת לב
  • מחלות נשימה
  • בריאות שיניים לקויה

תוספי מזון למבוגרים אונליין

קיימים כיום מגוון רחב של תוספי תזונה שאנו צורכים במהלך כל שגרת חיינו, אך במהלך תקופת ההזדמנות מומלץ להקפיד על תוספי מזון למבוגרים שייסיעו לחיי השגרה וישמרו על בריאות הגוף שלנו.

להלן רשימה מומלצת של תוספי מזון למבוגרים שאנו ממליצים שיהיו לכם בבית ואם אתם לא צורכים אותם במזון חשוב מאד להקפיד לקחת אותם כתוסף תזונה שישלים לכם את המאגרים החסרים בגוף ושישמור על המערכות תקינות.

  • ויטמין D – ויטמין D מצוי במספר מזונות רבים ביניהם: ביצים, דגים, יוגורט ודגני בוקר מועשרים עם זאת, גופנו מקבל מהשמש את מרבית הוויטמין D שלהם. מומלץ לאנשים מעל גיל 65 לקחת תוסף ויטמין D של 10 מיקרוגרם ליום. וכשהשמש יוצאת שוב, יש לכם את המקור הטבעי הנהדר שלכם לוויטמין D שיוצאים מהבית!
  • ויטמין C – תוספי ויטמין C פופולריים בקרב אנשים מבוגרים, אך האם הם באמת נחוצים? ויטמין C הוא תוסף מזון שקשישים רבים שנוטלים אותו כדי למנוע הצטננות ולהילחם במחלות. עם זאת, אכילת רבה של פירות וירקות היא דרך יעילה בהרבה להשיג את הוויטמין C הדרוש.

אם תוכלו לאכול חמש מנות של פירות וירקות ביום, בשילוב של תותים, פרי הדר, מנגו, פלפלים ועגבניות מקורות טובים במיוחד לוויטמין C, תקבלו יותר מדי ויטמין חיוני זה!

  • סידן – סידן הוא מינרל חיוני עם מגוון רחב מאוד של שימושים. הכולל שמירה על עצמות ושיניים חזקות, מסייע למחזור הדם להיווצרות קרישים באופן תקין והסדרת התכווצויות שרירים ופעימות לב. מוצרי חלב מהווים מקור מצוין לסידן, וכך גם אגוזים, ירקות עליים ודגים קטנים. נטילת מינון גבוה של סידן עלולה להוביל לתופעות לוואי כמו כאבי בטן ושלשול, לכן עליכם ליטול תוסף סידן רק אם הומלץ על ידי הרופא.
  • אנשור פלוס אדוונס – תוסף תזונתי המותאם לצרכים תזונתיים של מבוגרים הזקוקים להשלמת התזונה או במקרים של איבוד מסת שריר, כוח שריר וירידה בתפקוד. אנשור פלוס מכיל פורמולה מאוזנת ועשירה בקלוריות, חלבון, HMB וויטמין D, למתן בשתייה ובטעם וניל. תוסף תזונה אנשור פלוס אדוונס בטעם וניל משמש להזנה משלימה או כתחליף לארוחה ומספק לגוף מעל 20 סוגים של ויטמינים הדרושים לגוף בכל יום.
  • גלוצרנה פלוס תוסף בעל הרכב פחמימות ייחודי הנספג באיטיות אחרי כל ארוחה ובכך מאפשר רמות סוכר מאוזנות. גלוצרנה מכיל כמות של קלוריות, חלבונים, פחמימות ושומנים המותאמת לצרכיהם התזונתיים הייחודים של חולי סוכרת. מחקרים הוכיחו קשר ישיר בין סוכרת בגיל השלישי ותת תזונה, זאת בנוסף לבעיות בריאותיות נוספות. המוצר מספק השלמה תזונתית, מסייע לחיות עם מחלת הסוכרת בשליטה.
  • ברזל – לצריכת תוסף ברזל מספר תפקידים חשובים כולל עזרה ביצירת כדוריות דם אדומות המובילות חמצן סביב הגוף. מרבית האנשים מסוגלים להשיג את הברזל הדרוש להם מהתזונה שלהם, עם אגוזים, זרעים, בשר, ביצים, שעועית, ירקות עליים ירוקים וקטניות כל המקורות המצוינים. ברזל אינו תוסף תזונה שיש לקשישים ליטול באופן שגרתי אלא אם כן יש להם מחסור בברזל. פשוט כוסית מיץ פירות עם ארוחה עשירה בברזל יכולה להעניק לכם את הגברת הברזל הנחוצה לכם!

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן