איפה קונים חיתולים למבוגרים בזול? הכירו את אתר דנ-אל אונליין

חיתולים בזול

מוצרי ספיגה ותחתונים חד פעמיים למבוגרים מכונים “חיתולים למבוגרים” או “תחתונים סופגים”, מוצרים ייעודיים אלה מיועדים לעזור למטופלים סיעודיים קשישים בהתמודדות שוטפת עם התופעה של בריחת שתן. במאמר הבא תקבלו טיפים לבחירת מוצרי ספיגה ואיפה קונים חיתולים למבוגרים בזול

אתר דנ-אל אונליין
איפה קונים חיתולים למבוגרים בזול? הכירו את אתר דנ-אל אונליין 2

תפקידם של החיתולים למבוגרים הוא בראש ובראשונה לסייע בהתמודדות ומניעת התסמינים של דליפת השתן בחיי היום יום. מוצרי ספיגה למבוגרים מיוצרים כיום על ידי מגוון רחב של מותגים, באתר דנ-אל תוכלו למצוא מגוון רחב ודגמים שיעזרו לכם בהתמודדות השוטפת של התופעה.

מגוון חיתולים למבוגרים בזול

באתר דנ-אל אונליין ניתן למצוא חיתולים למבוגרים בזול, באתר קיים מגוון חיתולים למבוגרים רחב מאוד ומתאים בהתאמה אישית לכל דורש.אם לא נוח לכם לצאת מהבית ולרכוש ברשתות שיווק זה הזמן להיכנס לאתר דנ-אל ולהזמין חיתולים ומוצרי ספיגה איכותיים ובהתאמה אישית. החיתולים למבוגרים באתר מגיעים במגוון רחב של מותגים ודגמים לכל חיתול אפשרות התאמה עם ספיגה נמוכה ועד חיתולים עם ספיגה גבוהה מאוד. החיתולים למבוגרים עשויים חומר ייחודי שהופך את הנוזל לג’ל ושומר על העור נקי ויבש, עשויים מבד נושם, שומרים על העור ומונעים פצעים, עם מדבקות ניתנות לסגירה שוב ושוב.

אילו מוצרים נכללים בתחום של פתרונות ספיגה?

בקטגוריית פתרונות ספיגה נכללים מגוון רחב של מוצרים וביניהם: פדים במבחר סוגים וגדלים, תחתונים סופגים בהתאמה לגברים ונשים, חומרי ספיגה שונים ומתקדמים ובעלי התאמה מתקדמת למצב המטופל.

המוצרים הקיימים כיום מסייעים להתמודדות עם דליפת שתן ברמה מיטבית ומעניקים תחושה של הקלה וביטחון עצמי למטופלים.

רמות הספיגה של חיתולים למבוגרים משתה ממותג למותג וגם ממוצר למוצר ולכן יש צורך בהיכרות או התייעצות עם המומחים המקצועיים באתר על החיתולים המתאים לכם ביותר. מקובל לחשוב שהמשימה של בחירת חיתולים למבוגרים היא פשוטה וקל למצוא חיתולים, אך למעשה מדובר במשימה לא פשוטה בכלל ויש לקחת בחשבון מספר מרכיבים בעת הבחירה.

בחירת חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים והאביזרי עזר נועדו לתת מענה לבעיות של ספיגה אצל מבוגרים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של חיתולים או מוצרי ספיגה שונים לפי הצורך שלכם.

כאשר הצורך בחיתולים למבוגרים הוא יומיומי ושגרתי רצוי לשקול הזמנת כמות גדולה כדי להוזיל את המחיר. השימוש בחיתולים הוא שימוש שגרתי שנועד לשמור על כבוד המבוגרים המרותקים לכיסאות גלגלים או למיטות. למרות מצבם הרפואי והגופני הירוד אין סיבה שלא ימשיכו לחיות בנוחות ובבטחון לאורך כל היום.

להלן טיפים לבחירת חיתולים למבוגרים:

  • התאמה טובה ויעילה של חיתולים למבוגרים חיונית למנוע דליפת שתן. היצרנים אינם מספקים גדלים קבועים וסטנדרטים של חיתולים למבוגרים ולכן שקלו את גודל החיתול ומדדו אותו סביב המותניים בעזרת סרט מדידה.
  • בעת בחירת חיתולים למבוגרים יש לחשוב על הצורך האישי שלכם ועל רמת הספיגה שאתם צריכים, אז אם אתם מכירים התופעה בחרו בחיתולים עם רמת ספיגה גבוהה ביותר מבלי להתפשר על התאמת החיתול באופן אישי.
  • לעיתים יש צורך להשתמש בקרם ייעודי המונע זיהומים וגירודים על העור.
  • בניגוד לעבר כאשר המודעות לתופעה הייתה נמוכה והמענה היה מוגבל, כיום ניתן לקבל מענה רחב בנושא.
  • באתר דנ-אל תוכלו לקבל ייעוץ אישי ומקצועי עם רגישות לכל מקרה.
  • המוצרים באתר מסופקים ללקוחות בצירוף הוראות שימוש ותחזוקה מפורטות ויסודיות.
  • בבחירת חיתולים למבוגרים יש לקחת בחשבון את סוגיית התקציב של החיתול וגם את התאמתו האישית לפעילות היומית של המטופל.

מוצרי עזר משלימים למבוגרים באתר דנ-אל

מבוגרים מטופלים הסובלים מתופעת דליפת שתן זקוקים למוצרי ספיגה למבוגרים ומוצרי עזר משלמים כמו פדים סופגים, תחתונים או חיתולים למבוגרים.

כאמור, במקרים של דליפת שתן יש צורך במוצרים ועזרים סיעודיים כמו מעקה למיטה, כרית מרופדת, מקל הליכה ועוד.

באתר דנ-אל תוכלו לרכוש את כל סוגי המוצרים הסיעודיים במחירים הוגנים.

בין המוצרים המוצעים באתר תוכלו לבחור : כסא טלסקופי עם ידיות אחיזה, מושב הגבהה לאסלה, כסא רחצה לשירותים ואמבטיה, כרית ישיבה ומקל הליכה.

המוצרים באתר איכותיים ומוצעים על ידי החברה במחירים הוגנים עם אפשרות של שליחות עד הבית.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן