בחירת מזרון נכון לפצעי לחץ

mattress

רוב האנשים מבינים את הצורך המשמעותי בבחירה נאותה של המזרן איכותי לזמן השינה שלהם. אנשים שמבלים המון זמן ריתוק למיטה עלולים בסבירות גבוהה לפתח פצעי לחץ כואבים אם המזרון שלהם לא מתאים למצב הרפואי.

מזרון נכון לפצעי לחץ
בחירת מזרון נכון לפצעי לחץ 2

מדוע בחירת מזרון נכונה משמעותית בפצעי לחץ?

כולנו חולקים דבר אחד במשותף, לא משנה צורת הגוף שלנו או תנוחת השינה: חלקים מסוימים של הגוף שלנו באים במגע עם המזרן שלנו לפני חלקים אחרים. על מנת לקבל את היישור הנכון ולא להתעורר עם ירכיים כואבות או כתפיים, אנחנו צריכים מזרן איכותי המאפשר לחלקים אלה לשקוע כאשר הגוף שלנו נתמך. כשזה קורה, המשקל של הגוף שלנו מפוזר באופן שווה כאשר זה לא, נקודות מסוימות יישארו כדי לתמוך בעודף של משקל הגוף שלנו. נקודות אלה הנושאות לחץ עודף ידועות כנקודות לחץ. אלה מאיתנו שמבלים את 8 השעות הטיפוסיות במיטה בכל לילה, לחץ רב מדי על נקודות לחץ יכול להוביל לתמיכה לא נכונה בעמוד השדרה שלנו. עד הבוקר, ולפעמים מוקדם יותר, אנחנו עשויים להבחין בכאב זה יכול להיות כאבי צוואר, כאבי כתף, או כאבי גב תחתון. כאב זה מאותת כי המזרן אינו מספק את התמיכה הנכונה לנו ואינו מעניק לנו הקלה בלחץ.

מזרנים להקלה בפצעי לחץ

בעוד הקלה על נקודת לחץ במזרן חשוב לכולם, הדבר חשוב במיוחד עבור אנשים שיש להם לבלות תקופות ממושכות של זמן ארוך במיטה דוגמת: חולים במיטת בית חולים או אלה המרותקים למיטה לפרקי זמן ארוכים כדי להתאושש מניתוח, מפציעה או מחלה.

חולים שמבלים שעות רבות על מזרן יכולים לחוות זרימת דם מוגבלת בנקודות לחץ על המזרן. לאורך זמן, זה יוביל לפצעים וגם כיבים. כדי למנוע פצעי לחץ, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להשתמש במזרן ייעודי שנועד למטרות אלה.

כיצד למצוא מזרן מתאים לפצעי לחץ?

בחירת מזרון נכון תלוי ב צורת הגוף באופן אינדיבידואלי תנוחת השינה כמה זמן אתה מבלים במיטה, העדפות הנוחות הכללית של כל אחד שיבואו לידי ביטוי בעת בחירת המזרון הנכון. עם זאת, ישנם סוגים מסוימים של מזרנים כי הם טובים יותר מאחרים המיועדים ספציפית לפצעי לחץ.

איזה מזרון לחפש על בסיס סוג תנוחת השינה שלכם?

ישנים צדדיים זקוקים להקלת הלחץ הגדולה ביותר. כתפיים וירכיים בולטות מליבה של הגוף, ויוצרות עקומות שיש לחבק ולתמוך בהן כראוי. עבור הישנים על הצד, מזרון לפצעי לחץ הוא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר זאת מכיוון שהוא מאפשר לאותם חלקים של הגוף לשקוע, שמירה על העקמומיות הטבעית של עמוד השדרה שלם. ישנים על הבטן אינם זקוקים להקלה רבה על נקודות לחץ, אלא הם זקוקים למזרן חזק ותומך במיוחד כדי לאפשר להם לשמור על יישור עמוד שדרה ניטרלי.

איזה מזרון לחפש אם אתם מרותקים למיטה ?

עבור אלה שצריכים לבלות יותר משמונה שעות ביום במיטתם, במיוחד עבור אלה שיהיו מרותקים למיטה במשך שבועות או יותר בכל פעם, מזרן טיפוסי לא יכול לספק את רמת ההקלה בלחץ שהם צריכים. ישנם סוגים רבים של מזרנים ומסגרות המיועדים למי שמבלה את רוב זמנם במיטה. כדי למצוא את מערכת מזרן הקלה בלחץ הנכון.

שיקלו את האפשרויות הבאות:

  • מזרני לחץ לסירוגין: ניתן למצוא מזרן פצעי לחץ בעל שכבה עליונה המסוגלים להיות מנופחים מנוטרלים באופן ידני או אוטומטי במרווחי זמן מתוזמנים. זה מאפשר הקלה בלחץ זרימת דם משופרת.
  • שכבות עליונה של מזרן אויר : למי שזקוק לאופציה שניתן להשתמש בה על מזרן מיטת בית חולים, ישנם מזרני אויר שניתן להניח על מזרן קיים.
  • מערכות פד: ישנם מגוון רחב של משטחי מזרן שונים המאפשרים את פיזור הלחץ. זוהי אפשרות טובה נוספת עבור שינה על מזרון המיטה בבית החולים בעת הההתמודדות עם פצעי לחץ.
  • מסגרות מתכווננות: בסיסי מזרן מתכווננים מאפשרים זוויות שונות לאורך כל היום והלילה, משנים את נקודות הלחץ מפחיתים את הסיכון לפצעי לחץ.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן