הורה מתלונן על כאבים בגב או בירך?

back pain

אם גם אתם התעוררתם אי פעם עם גב כואב, ירך או כתף, סביר להניח שתוכלו להאשים את המזרן שלכם. מזרן קשה מדי או רך מדי יכול להחמיר משמעותית גם פצעי לחץ, שהן פצעים כואבים על הגוף שלכם בזמן שאתם מרגישים הכי הרבה לחץ בזמן שאתם שוכבים.

כאבים בגב או בירך
הורה מתלונן על כאבים בגב או בירך? 2

פצעי לחץ יכולים להשתנות בדרגת חומרתם בהתאם לאופן שבו אתם מעדיפים לישון. לדוגמה, אם אתם אוהבים לישון על הצד אתם עלולים להיתקל בכאב יותר חד על הברכיים והכתפיים.

כיום יש מגוון רחב של מזרנים שנועדו לעזור ולסייע בכאבי גב וגם במקרים של פצעי לחץ שנגרמים כתוצאה משכיבה ממושכת על מיטה .

בחירת מזרון לפצעי לחץ

המזרנים הטובים ביותר עבור פצעי לחץ מציעים תמיכה לגוף ועזרה לשמירה על יציבה טובה גם בזמן שכיבה. מזרן לפצעי לחץ צריך להתאים לגוף בהתאמה אישית, לא משנה איך אתם מעדיפים לישון, כדי לשמור על פצעי לחץ מאוזנים ואת עמוד השדרה במצב ניטרלי.

איך לבחור מזרון לפצעי לחץ?

חשוב לחפש מזרן מתאים לסוג הגוף שלכם וגם מתאים לתנוחות שינה מועדפות.

אמנם בחירת מזרון היא די סובייקטיבית אבל עדיף שתבחרו במקרה של פצעי לחץ מזרן בינוני מוצק. מחקרים מצאו כי מזרן בינוני מוצק הוא הטוב ביותר כשמדובר בנוחות, איכות השינה, ויישור עמוד השדרה. חשוב גם לחפש מזרון ייעודי שנותן תמיכה טובה לכל הגוף בזמן השינה — במיוחד אם אתם מתמודדים עם פצעי לחץ. חפשו מזרונים שתוכננו במיוחד לפצעי לחץ כדי למזער את הכאב בכתפיים ובירכיים תוך תמיכה בעמוד השדרה.

מזרני אוויר אקטיביים דינמיים

מתאימים לרוב המטופלים הנמצאים בסיכון גבוה להתפתחות פצע לחץ או מטופלים עם פצעי לחץ קיימים.

מזרונים מסוג זה בנויים מגלילים גדולים לרוחב המזרן ומלאים באוויר המתנפחים ומתרוקנים לסירוגין,

הפעילות שלהם מדמה שינויי תנוחה מחצית מהגוף נמצאת כל הזמן באוויר.

מזרונים עשויים ספוג מתקדם מסוג ויסקו אלסטי –

מזרון פצעי לחץ זה מתאים במיוחד למטופלים בסיכון בינוני עד גבוה להיווצרות של פצע לחץ או עם דרגת פצע נמוכה מאד . מזרנים אלו מורכבים מספוג ייעודי המאפשר שקיעה נכונה של הגוף ופיזור לחצים מיטבי.

מזרני אוויר ריאקטיבים

מזרונים לפצעי לחץ אשר מתאימים למניעת פצעי לחץ או למטופלים עם דרגה נמוכה של פצעי לחץ . מזרנים מסוג זה מתאימים את עצמם כל פעם לגוף המטופל, מבצעים פיזור לחצים בגוף באופן יעיל, משפרים את נוחות המטופל ומפחיתים כאב.

נסו את המזרון לפצעי לחץ

הדרך הטובה ביותר לבדוק מזרן היא לישון עליו, ולכן היינו מציעים לכם לבדוק אצל מכרים שכבר משתמשים במזרן לפצעי לחץ האם תוכלו לבדוק אותו / להרגיש אותו . בין אם אתם קונים באינטרנט או בחנות, הקפידו לבדוק את פרטי תקופת הניסיון, את דמי המסירה וההחזרה ואת האחריות. שימו לב לחברות מקוונות רבות מציעות מכירות לקראת החגים, בדיוק כמו חנויות קמעונאיות כמובן הכל בהתאם לתקציב של המטופל לפי דרגת חומרת פצעי לחץ. חשוב לבחור מזרון ייעודי אשר יסייע במניעה וטיפול נכון של פצעי לחץ שהוא חלק מרכזי בהתמודדות עם מצב זה. מזרון ייעודי יסיר את הלחץ מהאזור הנגוע ויסייע לו להבריא.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן