כסאות גלגלים | איך בוחרים ואילו סוגי כסאות קיימים?

empty-wheelchair-living-room

לכסאות גלגלים משמעות גדולה יותר מאשר רק סיוע התניידות ממקום למקום. לאנשים מבוגרים כסא גלגלים הוא מוצר משמעותי המשמש ככלי התניידות של הגוף בבית ובחוץ. כסא גלגלים נוח ומתאים עוזר לאנשים להחזיר את העצמאות, לנוע בחופשיות ובביטחון באופן משמעותי מה משפיע ישירות על איכות ואורח החיים.

מאת: דנ-אל אונליין

כסאות גלגלים למבוגרים
כסאות גלגלים | איך בוחרים ואילו סוגי כסאות קיימים? 2

כיום ניתן לבחור כסא גלגלים באופן מושלם זאת מכיוון שהשוק מציע אינספור כסאות גלגלים חדשניים במגוון דגמים,תכונות, גדלים, סגנונות בהתאמה אישית לפי תקציב. כסא גלגלים מותאם לצרכים האישיים ולאורח החיים כך שרבים מבני הגיל השלישי הנעזרים בכיסאות גלגלים בהיקף מלא או חלקי. המטרה העיקרית בבחירת כסא גלגלים מתאים למבוגרים היא פשוט למצוא את הכסא המתאים לכם ביותר על פי ההעדפות ולפי הצרכים האישיים כך שיאפשר לבצע פעולות יומיומיות בצורה הפשוטה ביותר.

התאמת כסאות גלגלים לגיל הזהב

ההתקדמות שחלה בדגמים של כסאות הגלגלים הביאה לשיפור משמעותי ביכולת הניידות של מבוגרים ולשיפור משמעותי של אורח החיים שלהם. מגוון רחב של בעיות איתן אפשר להתמודד עם כסאות גלגלים ואביזרי עזר שונים. בחירה נכונה של כסאות גלגלים להיה כסא נוח לשימוש ולהעברה, אנו ממליצים על כסא בעל מבנה צר אך יציב מאוד, כסא עמו תוכלו לעבור בקלות גם במקומות צרים, להסתובב בקלות ולכוון אותו בקלות.

אז איך לבחור כסא גלגלים?

בעת בחירת כסא גלגלים לבני הגיל השלישי יש לקחת בחשבון המון פרמטרים ולהתאים את הכסא למידות הגוף באופן אישי ממש כמו שבחרתם כסא רחצה למבוגרים, כאן יש לבחון את סוג הישיבה ולבחון האם היא מתאימה ונוחה למשתמש, האם משענת הגב מתאימה, האם רוחב ועומק המושב מתאים וגם לבחון את גובה הידיות והדפנות. לאחר בחינת כל השאלות יש לבחור את סוג הכסא המתאים ביותר.

אילו סוגים של כסאות גלגלים יש ומה צריך לדעת עליהם?

כסאות גלגלים ידיים

כסאות גלגלים רגילים המציעים אפשרות התניידות טובה לטווח הארוך והקצר. הכסאות הניידים מסייעים בתנועה ולכן עוזרים לשמור על חוזק הגוף וטווח התנועה.

כסאות גלגלים חשמליים

כסאות גלגלים אלה מתאימים לאנשים שעברו פציעות, כריתות רגל עקב מחלה ונכות. כסאות גלגלים חשמליים מומלצים גם לשימוש ארוך טווח, שכן הם לעתים קרובות מרווחים יותר ויש להם יותר תמיכות מיקום מאשר כסאות הידנים. הם גם נוטים להיות גדולים וכבדים יותר מאשר כסאות גלגלים ידניים, אבל רבים של עיצובי כוח של היום יכול להתקפל לתוך רכיבים נפרדים להובלה קלה יותר ברכב.

כסאות גלגלים ארגונומיים

אלה כסאות גלגלים מותאמים אישית עם אלמנטים עיצוביים וישיבה נוחה יותר.הכסאות מגיעות עם פונקציות חדשניות עם יכולת הטיית הכסא לשיפור האנרגיה והעייפות. עם כסאות גלגלים ארגונומיים ניתן לכוון את המושבים לגובה או רוחב שתרצו עם משענות יד ומשענות רגליים בהתאמה אישית.

אחסון בטיחותי של כיסא גלגלים בבית

אם כסא הגלגלים קל משקל עתיד לשמש אתכם גם להתניידות בתוך הבית חשוב לציין זאת, לא כל הבתים מתאימים לניידות עם כסאות גלגלים בשל מעברים צרים ומדרגות, ייתכן כי יידרשו גם שינויים במבנה הבית להתאמה לניידות עם כיסא הגלגלים. קיימים כיום דגמים בעלי מבנה צר במיוחד המיועדים לניידות קלה יותר בתוך דירות קטנות. אפשרות קיפול של כסא הגלגלים בעת האחסון בבית חשובה גם כן, אם מדובר בכסא גלגלים בו אתם עושים שימוש חלקי כדאי לבחור דגם המאפשר קיפול ואחסון נוח. כך תוכלו לאחסן בקלות את הכסא ולנוע בבית מבלי שהכיסא יתפוס מקום ויפריע בתזוזה חופשית בביתכם.

*כל האמור לעיל נאמר ללא כל התייחסות מעמיקה ובחינת נסיבות מקרה ספציפי ועובדותיו ואינו מהווה ולא יהווה בעתיד ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה ולא יהווה כל המלצה לנקיטת הליכים כאלה או אחרים או להימנעות מהם. כל המסתמך על האמור בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול עליו בלבד.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן