כיצד לבחור כסא גלגלים לקשישים?

Wheelchair

יש לזכור שבעת בחירת כסא גלגלים לקשישים יש לקחת בחשבון את סגנון אורח החיים של המטופל. יש קשישים שישתמשו בכסא גלגלים בעיקר בחוץ, בעוד שאחרים יעדיפו את האווירה השקטה והשלווה של בתיהם.

כיצד לבחור כסא גלגלים לקשישים?
כיצד לבחור כסא גלגלים לקשישים? 2

בחירת כיסא גלגלים לקשישים היא החלטה משמעותית בה יש לקחת את כל הפרמטרים החשובים בחשבון בין אם אתם רוכשים את כיסא הגלגלים עבור קרוב משפחה, לחבר קרוב או לעצמכם חשוב לזכור שלכל אחד מתאים כיסא גלגלים שונה לפי המצב והסיטואציה שלו. התאמה מדויקת של כיסא גלגלים באופן מקצועי ונכון לקשיש משפיע רבות על יכולת הניידות שלו ולכן יש לבחון כיסא אחרי שבדקתם את כל האפשרויות הקיימות.

כיום השוק מציע מגוון דגמים חדשים ואפשרויות של כסאות גלגלים ידניים או חשמליים עם מגוון עיצובים וחידושים וחשוב להתאים את המבחר לצרכים האישיים של המשתמש לפי מצבו הנתון שיאפשר לו חוויה נוחה ופשוטה. בעת בחירת הכסא יש לשקול את בחירת הכסא לפי המצב הבריאותי הנפשי והפיזי של הקשיש, יש לקחת בחשבון גם אם קיימת מחלה מלווה או מצב כרוני, וכמובן להקשיב להמלצות של רופא המשפחה. חשוב לבחור כיסא גלגלים לקשישים, אשר מגיע עם חיזוק עבור עמוד השדרה, הצוואר, הראש. בנוסף אלה, כל תוספת לתמיכה בראש היא חובה. פרטים נוספים על ציוד שיקומי וסיעודי ניתן למצוא באתר דנ-אל אונליין ובללוג הזהב שלנו.

כסאות גלגלים חשמליים – נוחות וחדשנות

כיסאות גלגלים חשמליים מתאימים לקשישים שאין להם מטפלת סיעודית או קרוב משפחה שמסייע להם בחיי השגרה ואין להם יכולת ניידות אלא על ידי כיסא גלגלים ממונע עם היגוי חשמלי נוח. כיום הכיסאות החשמליים מגיעים במגוון עיצובים חדשניים ומאפשרים להתנייד בבית ובחוץ בקלות ובנוחות, הם מגיעים עם מגוון אפשרויות הפעלה כמו: גמישות, אפשרות לשינוי מהירות, עמידות לאורך זמן, נוחות השימוש, אפשרות לאחסון נוח בכל מקום וגם אפשרות לקיפול הכיסא.

כסאות גלגלים ידניים – פונקציונליות לצד חסכון כספי

כסאות גלגלים ידניים נחשבים חסכוניים ונוחים מאד למטופל. מידה ולקשיש יש מטפל סיעודי או קרוב משפחה הדחיפה תהיה גם קלה יותר, מכיוון ש כסא גלגלים ידני יהיה ב-80% מהמקרים קלים יותר מכסא חשמלי. חשוב להתאים את הכסא גלגלים הידני למטופל ולהתאים את הכרית , לבחור חומרי גלם איכותיים, לבדוק האם הוא מאפשר הליכה חלקה, לבחור צמיגים איכותיים ואביזרים להחלפה במידת הצורך.

רכישת כיסא גלגלים עם פוליסת ביטוח

בעת רכישת כיסא גלגלים נסו למצוא כיסא גלגלים שמגיע עם פוליסת ביטוח במקרה ויש תקלה בתפעול הכיסא. בדקו אם קיימים שירותים נוספים כמו ביקורי בית לתיקונים כך המטופל לא ירגיש נבוך להתקשר לקרוב משפחה שיעזור לו אם כיסא הגלגלים נשבר או התקלקל. תאונות קורות לכולם, כולל קשישים בכיסאות גלגלים, צריכים להיות מוכנים להתמודד איתם כראוי ובחוכמה כמו גם עם כסא רחצה למבוגרים בעת הרחצה.

כיסא גלגלים והתאמה לאורח החיים של הקשישים

יש לזכור שבעת בחירת כסא גלגלים קל משקל לקשישים יש לקחת בחשבון את סגנון אורח החיים של המטופל. יש קשישים שישתמשו בכסא גלגלים בעיקר בחוץ, בעוד שאחרים יעדיפו את האווירה השקטה והשלווה של בתיהם. לכן יש לבחור כסא איכותי שמתאים לצרכים האישיים שלכם וגם לתנאי מזג האוויר והאקלים על מנת שהכסא יישאר אתכם לאורך זמן.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן