הכול על אירוח הורים ובני משפחה בערב ראש השנה החדשה

רוב האנשים מבינים את הצורך המשמעותי בבחירה נאותה של המזרן איכותי לזמן השינה שלהם. אנשים שמבלים המון זמן ריתוק למיטה עלולים בסבירות גבוהה לפתח פצעי לחץ כואבים אם המזרון שלהם לא מתאים למצב הרפואי.

file
הכול על אירוח הורים ובני משפחה בערב ראש השנה החדשה 2

מדוע בחירת מזרון נכונה משמעותית בפצעי לחץ?

כולנו חולקים דבר אחד במשותף, לא משנה צורת הגוף שלנו או תנוחת השינה: חלקים מסוימים של הגוף שלנו באים במגע עם המזרן שלנו לפני חלקים אחרים. על מנת לקבל את היישור הנכון ולא להתעורר עם ירכיים כואבות או כתפיים, אנחנו צריכים מזרן איכותי המאפשר לחלקים אלה לשקוע כאשר הגוף שלנו נתמך. כשזה קורה, המשקל של הגוף שלנו מפוזר באופן שווה כאשר זה לא, נקודות מסוימות יישארו כדי לתמוך בעודף של משקל הגוף שלנו. נקודות אלה הנושאות לחץ עודף ידועות כנקודות לחץ. אלה מאיתנו שמבלים את 8 השעות הטיפוסיות במיטה בכל לילה, לחץ רב מדי על נקודות לחץ יכול להוביל לתמיכה לא נכונה בעמוד השדרה שלנו. עד הבוקר, ולפעמים מוקדם יותר, אנחנו עשויים להבחין בכאב זה יכול להיות כאבי צוואר, כאבי כתף, או כאבי גב תחתון. כאב זה מאותת כי המזרן אינו מספק את התמיכה הנכונה לנו ואינו מעניק לנו הקלה בלחץ.

מזרנים להקלה בפצעי לחץ

בעוד הקלה על נקודת לחץ במזרן חשוב לכולם, הדבר חשוב במיוחד עבור אנשים שיש להם לבלות תקופות ממושכות של זמן ארוך במיטה דוגמת: חולים במיטת בית חולים או אלה המרותקים למיטה לפרקי זמן ארוכים כדי להתאושש מניתוח, מפציעה או מחלה.

חולים שמבלים שעות רבות על מזרן יכולים לחוות זרימת דם מוגבלת בנקודות לחץ על המזרן. לאורך זמן, זה יוביל לפצעים וגם כיבים. כדי למנוע פצעי לחץ, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להשתמש במזרן ייעודי שנועד למטרות אלה.

כיצד למצוא מזרן מתאים לפצעי לחץ?

בחירת מזרון נכון תלוי ב צורת הגוף באופן אינדיבידואלי תנוחת השינה כמה זמן אתה מבלים במיטה, העדפות הנוחות הכללית של כל אחד שיבואו לידי ביטוי בעת בחירת המזרון הנכון. עם זאת, ישנם סוגים מסוימים של מזרנים כי הם טובים יותר מאחרים המיועדים ספציפית לפצעי לחץ.

איזה מזרון לחפש על בסיס סוג תנוחת השינה שלכם?

ישנים צדדיים זקוקים להקלת הלחץ הגדולה ביותר. כתפיים וירכיים בולטות מליבה של הגוף, ויוצרות עקומות שיש לחבק ולתמוך בהן כראוי. עבור הישנים על הצד, מזרון לפצעי לחץ הוא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר זאת מכיוון שהוא מאפשר לאותם חלקים של הגוף לשקוע, שמירה על העקמומיות הטבעית של עמוד השדרה שלם. ישנים על הבטן אינם זקוקים להקלה רבה על נקודות לחץ, אלא הם זקוקים למזרן חזק ותומך במיוחד כדי לאפשר להם לשמור על יישור עמוד שדרה ניטרלי.

איזה מזרון לחפש אם אתם מרותקים למיטה ?

עבור אלה שצריכים לבלות יותר משמונה שעות ביום במיטתם, במיוחד עבור אלה שיהיו מרותקים למיטה במשך שבועות או יותר בכל פעם, מזרן טיפוסי לא יכול לספק את רמת ההקלה בלחץ שהם צריכים. ישנם סוגים רבים של מזרנים ומסגרות המיועדים למי שמבלה את רוב זמנם במיטה. כדי למצוא את מערכת מזרן הקלה בלחץ הנכון.

שיקלו את האפשרויות הבאות:

  • מזרני לחץ לסירוגין: ניתן למצוא מזרנים ושכבות עליונה המסוגלים להיות מנופחים מנוטרלים באופן ידני או אוטומטי במרווחי זמן מתוזמנים. זה מאפשר הקלה בלחץ זרימת דם משופרת.
  • שכבות עליונה של מזרן אויר : למי שזקוק לאופציה שניתן להשתמש בה על מזרן מיטת בית חולים, ישנם מזרני אויר שניתן להניח על מזרן קיים.
  • מערכות פד: ישנם מגוון רחב של משטחי מזרן שונים המאפשרים את פיזור הלחץ. זוהי אפשרות טובה נוספת עבור שינה על מזרון המיטה בבית החולים.
  • מסגרות מתכווננות: בסיסי מזרן מתכווננים מאפשרים זוויות שונות לאורך כל היום והלילה, משנים את נקודות הלחץ מפחיתים את הסיכון לפצעי לחץ.

מאמרים חדשים באתר

עזרי הליכה וניידות

עזרי הליכה לקשישים: שיפור איכות החיים והעצמאות בגיל השלישי

המאמר דן ביתרונות השימוש בעזרי הליכה לקשישים, תוך הדגשת השפעתם החיובית על איכות החיים והבריאות הכללית. עזרי הליכה, כגון מקלות הליכה, הליכונים וקביים, מסייעים בשיפור היציבות, הפחתת הסיכון לנפילות והגברת הביטחון העצמי. בנוסף, הם מאפשרים לקשישים לשמור על עצמאותם ולהשתתף בפעילויות יומיומיות בצורה בטוחה ונוחה יותר. המאמר מציג מחקרים וממצאים עדכניים הממחישים את החשיבות של התאמת עזרי הליכה לצרכים האישיים של כל קשיש, ומציע המלצות לשימוש נכון ויעיל בהם.

קרא עוד »
כסאות גלגלים

לוקחים שליטה: כסא גלגלים עם שליטה אלחוטית הפתרון המושלם לניידות יקירכם

חיים עבור מי שנזקק לכיסא גלגלים, ובעיקר עבור המטפלים של אנשים אלו, מלאים באתגרים יומיומיים הקשורים לניידות ולשליטה בכיסא. בעוד כיסאות הגלגלים המודרניים מציעים מגוון

קרא עוד »
קלנועיות

מדריך מקיף לבחירת קלנועית: התאמה מושלמת לצרכים האישיים שלך

המאמר עוסק במדריך לבחירת קלנועית שמתאימה לצרכים האישיים שלך. הוא מספק תובנות על הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קלנועית, כגון נוחות, בטיחות, טווח נסיעה, מהירות, משקל נשיאה, ותנאי השטח בהם תשתמשו. בנוסף, המאמר מציע טיפים לבחירת הדגם הנכון, כולל התייחסות למותגים מובילים, שירות לקוחות ואחריות. מטרת המאמר היא לסייע לקוראים לקבל החלטה מושכלת שתשפר את איכות חייהם ותענה על צרכיהם היומיומיים.

קרא עוד »
קלנועיות

שילוב חכם: מדריך לשימוש ברולטורים וקלנועיות בחיי היומיום

המאמר עוסק בשילוב בין רולטורים וקלנועיות, ומספק תובנות על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. הוא מציג דרכים לשלב בין השניים כדי לשפר את הניידות והעצמאות של אנשים עם מוגבלויות תנועה. המאמר מתמקד בקלנועיות, ומסביר כיצד הן יכולות להוות פתרון יעיל במצבים מסוימים, תוך הדגשת החשיבות של התאמה אישית לצרכים הייחודיים של המשתמשים. בנוסף, המאמר מציע טיפים לבחירת הכלי המתאים ביותר ומדגיש את החשיבות של ייעוץ מקצועי בתהליך הבחירה.

קרא עוד »
קלנועיות

אביזרים חדשניים לשדרוג חוויית השימוש בכסאות גלגלים חשמליים

המאמר עוסק באביזרים נוספים לכסאות גלגלים חשמליים וקלנועיות, המיועדים לשפר את הנוחות, הבטיחות והניידות של המשתמשים. הוא סוקר מגוון רחב של אביזרים, כולל מערכות תאורה, מושבים מותאמים אישית, מתקני אחסון, ומערכות ניווט מתקדמות. בנוסף, המאמר מציג חידושים טכנולוגיים בתחום ומדגיש את החשיבות של התאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל משתמש. מטרת המאמר היא להעלות את המודעות לאפשרויות השונות הקיימות בשוק ולסייע למשתמשים ולמטפלים לבחור את האביזרים המתאימים ביותר לשיפור איכות החיים.

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן