איך למנוע נפילות בחדר האמבטיה?

Injuries in the bathroom

על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות נמצא כי חדר האמבטיה הוא המיקום הנפוץ ביותר עבור פציעות ונפילה בבית עבור מבוגרים. עוד עלה כי 95% מהשברים בירך נגרמים על ידי נפילה או חבלה בחדר האמבטיה, עם זאת, לאנשים מבוגרים חדר האמבטיה הוא ממש לא המקום היחיד שצריך לשים לב אליו בבית ויש לנקוט ב אמצעי בטיחות ומניעה בכל המקומות בין אם זה בפנים או בחוץ. צעדי מניעה אלה צריכים להיות גם בחדר השינה, המטבח, המדרגות והחצר כדי למנוע נפילות.

נפילות בחדר האמבטיה
איך למנוע נפילות בחדר האמבטיה? 2

במאמר זה תקבלו טיפים לשמירה על בטיחות בבית ובחדר אמבטיה

התקינו מעקות בטיחות בחדר האמבטיה שלך:

התקנת מעקה בטיחות וגם ידית אחיזה למקלחת במקומות מתאימים בחדר האמבטיה תאפשר תמיכה למבוגרים שיוכלו לנוע בחופשיות וביטחון. מעקה בטיחות יכול להיות ממש מציל חיים פוטנציאלי אם מישהו עומד ליפול ואפשר לתפוס ולמנוע את נפילה ודאית שלו. במידה ואינכם מסוגלים לעמוד ולשמור על שיווי משקל מומלץ להשתמש בכסא רחצה למבוגרים ולהימנע מלעשות תנועות פתאומיות בחדר האמבטיה או רפלקסים איטיים או מוגבלים.

הוסיפו משטחים למניעת החלקה

הסיבה הברורה והשכיחות ביותר לנפילות בחדר האמבטיה היא רצפה רטובה.

מומלץ לשים שטיחים בחדר האמבטיה שעשויים מגומי מחוספס מונע החלקה. תנו עדיפות למשטחים איכותיים למניעת החלקה ואל תחסכו באיכות שלהם כדי לשמור על הבטיחות האישית שלכם.

תלו וילונות מקלחת

וילונות מקלחת מסייעים למנוע דליפות מים על הרצפה בזמן המקלחת ולכן זוהי סיבה טובה לשמור על בטיחות במקלחת עבור מבוגרים.

מקמו את כל הפריטים הדרושים לכם לזמינים בהישג יד

תנועות פתאומיות מגבירות את הסיכון להחלקה בחדר האמבטיה ולכן חשוב שכל הפריטים הדרושים יוצבו בהישג ידכם. חפצים כמו למשל: מגבות, בגדים, שמפו, סבון ומוצרים חיוניים אחרים צריכים להיות במקום שבו הם נגישים לכם בקלות.

השתמשו בכיסאות אמבטיה

השימוש במושבי אמבטיה וכסאות בטיחות הם דרך נוחה מאוד להפחתה משמעותית של סיכוני נפילה. שימוש במושבי אמבטיה יחד עם מקלחות יד היא הדרך הטובה ביותר להימנע מנפילה. · ראשית, כסאות אמבטיה יחסכו את האנרגיה של עמידה עדי כדי נפילה.

· שנית, מושבי אמבטיה יאפשרו לכם לעשות אמבטיה לאורך זמן ללא סיכון להתעייף מלעמוד.

הסירו חפצים מיותרים

עשו סדר בחדר האמבטיה שלכם וסדרו אותו לפי הצרכים האישיים שלכם. הסירו את כל החפצים הלא רצויים שיכולים לגרום לכם למעוד בחדר האמבטיה. קל יותר ליפול אם מתחלקים על חפץ כלשהו לכן מומלץ שתפנו דברים כמו מגבים, פחי אשפה וסלי כביסה שתופסים לכם סתם מקום.

שמרו על חדר האמבטיה עם תאורה מוארת

שמרו על חדר האמבטיה מואר וזה מומלץ במיוחד עבור מבוגרים עם ראייה לקויה, התקינו תאורה כדי למנוע נפילה. השתמשו באור לבן כדי לראות דברים בבירור.

התקינו מערכת התראה של רפואת חירום למבוגרים

אם במקרה תאונה תתרחש עדיף להיות מוכנים מראש. התקינו מערכת התראה רפואת חירום כמו מד”א או מוקד חירום למבוגרים אחר כדי שתוכל לקבל עזרה במהירות.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן