בחירת מטפל סיעודי | אך לזהות את המטפל האידאלי?

medium-shot-nurse-man-posing

מה חשוב יותר המקצועיות של המטפל או הכימיה שלו עם המטופל? אילו סימנים יכולים להעיד על מטפל מסור ומהו כלל הזהב לבחירת מטפל סיעודי?

מאת: דנ-אל אונליין

בחירת מטפל סיעודי
בחירת מטפל סיעודי | אך לזהות את המטפל האידאלי? 2

המרכיבים החשובים ביותר בבחירת מטפל סיעודי

בשנים האחרונות יש תפיסה חדשה של תהליך ההזדקנות כתהליך חיובי ומעצים. החזון תומך בגישה חיובית וראייה מרחבית של תהליך ההזדקנות ובמקום החשיבה השלילית על הזדקנות מעתה יש המעודדים חשיבה חיובית באופן עצמאי זאת כדי להבין שהזדקנות היא חלק טבעי של החיים והיא צריכה לקבל בהשלמה ובקלות.

אחרי הכל האני העצמי שלנו אינו מוגדר לפי פרמטרים של גיל, מחלה כזו או אחרת או נכות, גם אם אתם זקוקים לטיפול סיעודי זה לא מגדיר את האני שלכם אלא רק היבט אחד של החיים.

טיפול ביתי בהורים המבוגרים שלנו

טיפול בהורים ככל שהם מתבגרים הוא אף פעם לא קל לבני המשפחה. עזרה בשירותי טיפול ביתי מאפשרת למשפחה לשמור על מערכת היחסים עם בן המשפחה תוך מתן הטיפול הטוב ביותר עבורו.

בין אם מדובר בטיפול אישי, טיפול בבית אבות, טיפול בבית בן משפחה או טיפול ביתי שאינו רפואי, טיפול רפואי המרוכז בחולה, חלק מקהילת גמלאים, או כל צורה אחרת של טיפול בקשישים עלינו לוודא שההורים המבוגרים שלנו מטופלים כראוי ובהתאם למצב הבריאותי ורווחתם תוך שמירה על כבודם.

שירותי טיפול ביתיים ממלאים את כל צרכי הבריאות של המטופל גם בצד הרגשי וגם בצד הפיזי.

בחינת הוותק והניסיון של מטפל ביתי

חברות השמה של עובדים סיעודיים צריכה לספק לכם מטפלים המעניקים טיפול איכותי ובלתי מעורער השווה לטיפול שתקבל בכל מוסד סיעודי מחוץ לבית.

כל המשימות של מטפל סיעודי בבית כוללות מטלות שגרתיות יומיומיות וביניהם: רחצה, טיפוח, בעיות ניהול רפואי ופיננסי. י יתכן שלמטופל יהיה קושי לטפל בעצמו ולכן הוא צריך להיעזר בקלות על ידי מטפל סיעודי בבית שמנוסה במתן סוג זה של טיפול עזר בסיסי בצורה יעילה, אמפתית, ואדיבה.

המטפל צריך תמיד לדאוג לצרכים של המטופל ולהעניק לו חוויה שמקדמת את המטרות ואת העדפות הייחודיות של המטופל.

לפני שבוחרים חברת סיעוד לבחירת מטפל סיעודי וידאו שהמטופל מומלץ ומקצועי ובעל ניסיון .

אם אפשר לקבוע פגישה כדי לראיין את המטפל כמו גם את לבדוק את הרקע המקצועי ולבחון אם הוא מתאים למטופל באופן אישי.

מומלץ להגיע לפגישת היכרות עם שאלות מוכנות מראש ולבחון כל היבט כי אחרי הכל המטפל יהיה זה שמטפל בבן המשפחה שלכם 24/7 .

בחינת הכימיה ואמפתיה עם מטפל סיעודי

כבוד, אמפתיה וחמלה הן אבני יסוד בתחום הבריאות הסיעודית; המועסקים בתחום צריכים בהכרח להיות אנשים טובי לב סבלניים, מבינים ורוצים באמת לעזור לקשישים לחיות חיים מאושרים ובריאים יותר.

בחינת המקצועיות והמסירות של מטפל סיעודי

המטפל שנכנס לבית שלכם הוא איש מקצוע בתחום הסיעוד בתחום הבריאות המספק לך את הסיוע והטיפול הדרושים למצב כדי לחיות חיים מאושרים ובריאים.

אדם זה צריך להפגין מקצועיות בלתי מעורערת בכל עת בזמן מועסק על ידך.

מקצועיות יכולה להיות הרבה דברים אבל הכי חשוב עבור קשישים שימלאו את צרכי הבריאות שלהם בבית באופן מסור ובמקצועיות שפירושה:

· המטפל מגיע בזמן לעבודה

· הגעה עם הניירת הדרושה, מכשירים, ציוד רפואי ואביזרים הדרושים לטיפול האישי שלך

· מגיע מוכן להתחיל לטפל בצרכים האישיים של המטופל

· לא לוקח הפסקות ארוכות מדי

· לא נעלם באופן פתאומי לאורך כל תקופת העבודה

· לא מדברים, מסמסים ומשתמשים באינטרנט או בטלפון הנייד שלהם בזמן העבודה

המטפל הסיעודי צריך להיות לצד המטופל במשך כל היממה, בטווח הראייה שלו על מנת להקנות לו ביטחון וסיוע בעת הצורך, בטווח השמיעה בכל זמן נתון בזמן העבודה. יש לזכור כי מטפלים סיעודיים נמצאים שם כדי לעזור ולסייע עם הצרכים הייחודיים של המטופל.

כלל הזהב – להתקשר למשפחה הקודמת

במידה והמטפל מרגיש לכם אמין ומסור ואתם רוצים להתקדם איתו, בקשו ממנו את איש קשר מהמשפחה הקודמת שהמטפל סיעודי היה בה. אל תוותרו על השיחה הזאת – היא החשובה ביותר. שאלו את איש הקשר על המטפל, מה ההתרשמות שלו, האם היו מקרים חרגים ושאלות נוספות שיעזרו לכם להבין האם התחושה שלכם נכונה כלפי המטפל או לא !

*כל האמור לעיל נאמר ללא כל התייחסות מעמיקה ובחינת נסיבות מקרה ספציפי ועובדותיו ואינו מהווה ולא יהווה בעתיד ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה ולא יהווה כל המלצה לנקיטת הליכים כאלה או אחרים או להימנעות מהם. כל המסתמך על האמור בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול עליו בלבד.

מאמרים חדשים באתר

קופסת כדורים חכמה | פטנט ישראלי חדש טוען שפתר בעיה אקוטית שרווחת אצל כל מי שצריך ליטול תרופות באופן קבוע

הקופסה החכמה של CARROSELF מאפשר לארגן ולקחת תרופות וויטמינים בנוחות בקופסה אירגונית חדישה. דנ-אל אונליין בשיתוף CARROSELF LTD מתן תרופות בצורה סדירה הוא אחד האתגרים

קרא עוד »
× רוצה עזרה בוואטספ?
דילוג לתוכן